دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

تكریم ارباب رجوع مهمترین وظیفه همه مسئولان و كاركنان بنیاد است
 
گروئی ساردو با بیان اینكه تكریم ارباب رجوع مهمترین وظیفه همه مسئولان و كاركنان بنیاد است افزود: برخی از حوزه ها از جمله اداره ارتباطات و مراجعات و معاونت تعاون و میز خدمت به خاطر ماهیت كاری خود و ارتباط  مستقیم با ارباب رجوع مسئولیت سنگین تری بر دوش دارند و در هر شرایطی باید سعه صدر داشته و با ...
تكریم ارباب رجوع مهمترین وظیفه همه مسئولان و كاركنان بنیاد است

به گزارش ایثار كرمان، صبح امروز شنبه 22 آبان ماه 1400 كارگروه شورای معاونین استان كرمان با حضور احمد گروئی ساردو مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان كرمان و سایر اعضا برگزار شد.
مدیركل بنیاد استان كرمان در ابتدای این نشست با یاد و خاطره شهدا، افزود: شهادت انسان را به درجه اعلای ملكوتی می رساند و چقدر شهادت در راه خدا زیباست و مانند گل محمدی می ماند كه وارثانش خون شهیدان را می بویند .
گروئی ساردو در ادامه افزود: وارثان و صاحبان اصلی انقلاب ایثارگران و خانواده های آنان هستند كه بدون ایثار و شهادت پیروزی انقلاب میسر نمی شد .
وی در ادامه به دو رسالت اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران اشاره كرد و گفت: یكی از رسالت های بنیاد، خدمات رسانی به ایثارگران مانند تأمین مسكن و اشتغال است اما رسالت بسیار سنگین و ذاتی بنیاد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و فعالیت های فرهنگی است.
مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان كرمان ضمن تاكید بر ضرورت و اهمیت رسیدگی به مشكلات و وضعیت معیشتی والدین معظم شهدا، توسط كاركنان بنیاد، اظهار داشت: رسیدگی به مشكلات والدین معظم شهدا با توجه به كهولت سنی به عنوان وظیفه دینی و اداری كاركنان به شمار می رود.
گروئی ساردو با بیان اینكه تكریم ارباب رجوع مهمترین وظیفه همه مسئولان و كاركنان بنیاد است افزود: برخی از حوزه ها از جمله اداره ارتباطات و مراجعات و معاونت تعاون و میز خدمت به خاطر ماهیت كاری خود و ارتباط مستقیم با ارباب رجوع مسئولیت سنگین تری بر دوش دارند و در هر شرایطی باید سعه صدر داشته و با نهایت تواضع و صبوری با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برخورد كرده و پاسخگوی این قشر معظم باشند.
در پایان مدیركل بنیاد كرمان در خصوص افتتاح فاز دوم مجتمع توانبخشی ایثار استان و وضعیت ساختمان های اداری و پیگیری كارگروه های تخصصی استان و شهرستان و مصوبات شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بیمه های تكمیلی ایثارگران مطالبی ارائه و خواستار پیگیری مجدانه آن ها شد.
انتهای پیام ./
   تاریخ: ۱۰:۳۸ - ۲۲/۰۸/۱۴۰۰   بازدید: ۱۷۰