دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

خدمات دهی كمیته امداد ملایر به بیش از 15 هزار نفر مددجو
 
مدیر كمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر با بیان اینكه در حال حاضر دو هزار و 629 نفر تحت پوشش طرح اكرام ایتام و محسنین هستند، گفت: تعداد خانواده های تحت حمایت ملایر هشت هزار و 346 خانوار شامل 15 هزار و 49 نفر است.
خدمات دهی كمیته امداد ملایر به بیش از 15 هزار نفر مددجو علی خراسانی در گفت وگو با ایسنا؛ با اشاره به اینكه از این تعداد هفت هزار و 907 خانوار روستایی و هفت هزار و 142 خانوار شهری هستند، افزود: هشت هزار و 575 نفر حامی، از ایتام و محسنین حمایت می كنند.

وی مبلغ كمك های حامیان را شش میلیارد و 350 میلیون تومان در سال جای اعلام و اظهار كرد: میانگین كمك ماهیانه حامیان 100 هزار تومان است.

این مقام مسئول خاطرنشان كرد: امسال 172 واحد مسكن در حال ساخت داریم كه از این تعداد 115 واحد در حال تعمیر و50 واحد مسكن نیز در شرف خرید قرار دارد.

خراسانی وام های ودیعه مسكن پرداخت شده را 30 مورد به مبلغ 550 میلیون تومان بیان كرد و گفت: در سال جاری297 مورد اجاره مسكن مددجویان به مبلغ 150 میلیون تومان پرداخت شده است.

مدیر كمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر یكی از وظایف این نهاد را كمك به امر ازدواج نیازمندان عنوان و اظهاركرد: امسال 50 مورد جهیزیه به مبلغ 700 میلیون تومان به نوعروسان تحت پوشش اعطا كردیم، تعداد 67 نفر نیز در انتظار دریافت جهیزیه هستند و در حال حاضر به مساعدت 500 میلیون تومانی خیرین برای تأمین جهیزیه نیاز داریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینكه در سال جاری طرح " احسان حسینی" در طول ماه های محرم و صفر به منظور حمایت از خانواده های نیازمند با همكاری مراكز نیكوكاری به اجرا درآمد، گفت: در این طرح خیّران و نیكوكاران كمك های نقدی و نذورات خود را به مراكز نیكوكاری در سطح شهرستان تحویل دادند.

خراسانی یادآورشد: با توجه به شیوع بیماری كرونا، نذورات بیشتر به صورت نقدی و در قالب سبد كالا در اختیار افراد تحت پوشش قرار گرفته و شامل غذای طبخ و بسته بندی شده و بسته های معیشتی و ارزاق خشك بوده است.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۰۹:۳۵ - ۲۳/۰۸/۱۴۰۰   بازدید: ۱۶۲