دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

مدیران كل معاونت فرهنگی بنیاد از مجتمع توانبخشی ایثارگران بازدید كردند
 
مدیران كل اسناد و انتشارات و امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران طی بازدید از مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران استان قزوین بر تسریع این مجتمع تاكید كردند.
مدیران كل معاونت فرهنگی بنیاد از مجتمع توانبخشی ایثارگران بازدید كردند

به گزارش ایثار واحد قزوین، رحیم نریمانی مدیركل اسناد و انتشارات و داود نورچه ای مدیركل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه غلامرضا حقایق پور مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران از مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران استان قزوین بازدید كردند.
طی این بازدید، مدیران كل اسناد و انتشارات و امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران در جریان امكانات و برنامه های مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران استان قزوین قرار گرفتند.
مدیران كل اسناد و انتشارات و امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران بر تسریع این مجتمع جهت ارائه خدمات فرهنگی، ورزشی و توانبخشی به عموم مردم به ویژه جامعه ایثارگران تاكید كردند.
در بازدید فوق، مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، مدیران كل اسناد و انتشارات و امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران را همراهی كرده و توضیحاتی پیرامون مجتمع یاد شده ارائه كرد.
گفتنی است این مجتمع در زمینی به مساحت هفت هزار و 500 مترمربع و زیربنای هفت هزار و 200 مترمربع در كیلومتر 2 جاده قزوین - بوئین زهرا ساخته شده است.
مجتمع فوق در فازهای یك و دو تعریف شده و شامل بخش های مختلفی مانند سالن های ورزشی، استخر، كلینیك های تخصصی بینایی سنجی، شنوایی سنجی، مشاوره، مركز آب درمانی، اورژانس، سالن همایش و هتلینگ است.
   تاریخ: ۱۱:۰۰ - ۲۴/۰۸/۱۴۰۰   بازدید: ۱۶۹