دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

پیام رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در گرامی داشت هفته « كتاب و كتابخوانی »
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

پیام رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در گرامی داشت هفته « كتاب و كتابخوانی »

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با انتشار پیام، ضمن گرامی داشت هفته كتاب و كتابخوانی، روز بزرگداشت مقام " كتابدار" را به كتابداران و حافظان اندیشه بشریت تبریك گفت.

به گزارش وبدای دانشگاه، متن كامل پیام دكتر حمیدرضا خانكه به این شرح است:

مطالعه، انسان را از هویت خود با خبر می كند و راه درست زیستن را به او می آموزد، « كتاب » همواره در تمامی دوره ها و زمان ها كمك حال بشر بوده است، تا آدمی با اندیشه های سالم در مسیر درست زندگی گام بردارد.

جایگاه والای كتاب و كتابخوانی از آنجایی پیداست كه در دین مبین اسلام پیامبر گرامی (ص)، رسالتش را با فرمان خواندن از جانب خداوند آغاز كرد و خداوند با سوگند به قلم و حرمت آن، معجزه جاودان آخرین سفیر الهی خود را نیز كتاب آسمانی قرار داد.

در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران كه بارزترین وجه هویت آن، فرهنگ است، همت و كوشش در راه اعتلا و ترویج فرهنگ مطالعه، كتاب و كتابخوانی، انسانی ترین رسالت و هنر خطیر ما دانشگاهیان است.

اینجانب هفته كتاب و كتابخوانی را به تمام اساتید، دانشجویان، دانش پژوهان و كاركنان دانشگاه و همچنین 24 آبان ماه روز بزرگداشت مقام كتابدار را خدمت كتابداران و حافظان اندیشه بشریت تبریك گفته و برای این پرسنل زحمت كش، كه درعرصه كتاب و كتابداری، كه سكوی پرتاب ادراك آدمی است، فعالیت می كنند، آرزوی توفیق و سلامتی می نمایم.

دكتر حمیدرضا خانكه

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
   تاریخ: ۰۶:۲۲ - ۲۵/۰۸/۱۴۰۰   بازدید: ۱۵۱