دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

تأكید عضو شورا بر نظارت بیشتر پلیس بر بوستان های تهران
 
رئیس كمیته سلامت شورای شهر تهران از رئیس پلیس تهران خواست بر بوستان های تهران نظارت بیشتر داشته باشد.
تأكید عضو شورا بر نظارت بیشتر پلیس بر بوستان های تهران به گزارش ایسنا، سوده نجفی در جلسه امروز شورای شهر تهران در تذكر پیش از دستور خود با اشاره به بازدید اخیرش از منطقه 9 گفت: یكی از معضلات این منطقه، پارك المهدی است كه پر از آسیب های اجتماعی و معتادان متجاهر بود و كیوسك نیروی انتظامی نیز وجود داشت اما عملا كار خاصی انجام نمی شد.

وی با بیان اینكه از رئیس پلیس تهران می خواهم نظارت بیشتری بر این بوستان و سایر پارك ها داشته باشند گفت: همچنین از شهردار تهران می خواهم در قرارگاه اجتماعی معضل این پارك و سایر بوستانها را جدی گرفته و به مسئله آسیب اجتماعی با دقت بیشتری بپردازند.

رئیس كمیته سلامت شورای شهر تهران ادامه داد: همچنین یكی دیگر از معضلات این منطقه، ترافیك میدان فتح بود كه در ساعات طولانی ترافیك زیادی دارد و بحث تعریض آن مطرح است كه تملك سوله های آموزش و پرورش لازم است كه از شهردار میخواهم نسبت به این امر اهتمام بیشتر داشته باشند.

وی با اشاره به مسئله نگهداشت برج آزادی گفت: با اینكه نگهداشت برج برعهده شهرداری تهران است اما متاسفانه تملك در دست بنیاد فارابی است و لازم است شهردار كاری انجام دهد و همچنین سرانه فضای سبز كافی نیست كه لازم است نسبت به تملك اراضی و تبدیل آنها به بوستان اقدام كند.
اتتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۱۰:۱۸ - ۲۵/۰۸/۱۴۰۰   بازدید: ۱۹۲