دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

250 كودك بهزیستی زنجان نیازمند حامی هستند
 
زنجان - ایرنا- مدیركل بهزیستی استان زنجان گفت: در زمان حاضر 250 كودك نیازمند، چشم انتظار حامی هستند كه خیرین زنجانی می توانند با مراجعه به مراكز بهزیستی، حمایت و كمك مالی ماهانه به این كودكان را بر عهده بگیرند.
250 كودك بهزیستی زنجان نیازمند حامی هستند زنجان - ایرنا- مدیركل بهزیستی استان زنجان گفت: در زمان حاضر 250 كودك نیازمند، چشم انتظار حامی هستند كه خیرین زنجانی می توانند با مراجعه به مراكز بهزیستی، حمایت و كمك مالی ماهانه به این كودكان را بر عهده بگیرند.

محمد محمدی قیداری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح حامی با هماهنگی دفتر مشاركت های مردمی بهزیستی استان و همكاری خیرین اجرا می شود و خیرین می توانند با انتخاب خانواده تحت پوشش، ماهیانه مبلغی را به شماره حساب آنان واریز كنند.

وی اضافه كرد: با توجه به ماهیت طرح حامی، به لحاظ ایجادارتباط مستقیم خیرین با مددجویان و مشاهده مشكلات موجود و همچنین اثربخشی كمكهای صورت گرفته، استقبال از این طرح در استان درحال افزایش است.

این مسوول همچنین با اشاره به اینكه در 6 ماهه اول سال جاری بیش از 18 میلیارد و 500 میلیون تومان كمك خیرین جمع آوری شده است، گفت: این مبالغ به صورت نقدی، غیرنقدی و خدماتی جمع آوری و جهت كمك هزینه درمان، معیشت، تحصیل، اشتغال، تامین جهیزیه و غیره مددجویان هزینه شده است.

وی با بیان اینكه اهدا كمك های خیرین بصورت نقدی غیرنقدی و خدماتی با نیت عام و خاص به جامعه هدف بهزیستی بوده است، اظهار داشت: طی شش ماهه اول امسال بیش از 9 میلیارد و 500 میلیون تومان كمك نقدی، نزدیك به هشت میلیارد تومان غیرنقدی و بیش از یك میلیارد و چهار میلیون تومان كمك خدماتی به بهزیستی رسیده است.

این مسوول با اشاره به ثبت 250 متقاضی دریافت كمك هزینه جهیزیه توسط مددجویان تحت پوش استان خاطرنشان كرد: تامین كمك هزینه جهیزیه جزو درخواست های بهزیستی در سفر رییس جمهوری اعلام شده است.

مدیركل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینكه 90 هزارو 540 مددجو تحت پوشش بهزیستی استان هستند نیزاضافه كرد: این تعداد 29 هزارو 771 خانوار را شامل می شود كه حدود 15 هزار از مددجویان مستمری ماهیانه دریافت می كنند.

برچسب ها
- خرید جهیزیه
- مشاركت های مردمی
- زنجان
- سازمان بهزیستی كشور
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۰:۱۲ - ۲۵/۰۸/۱۴۰۰   بازدید: ۱۸۹