دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

دانشگاه علوم پزشكی تهران برای راه اندازی دانشگاه پزشكی سبطین قرارداد امضا كرد
 
در سفر دكتر حسین قناعتی، سرپرست دانشگاه علوم پزشكی تهران به عراق تفاهم نامه راه اندازی دانشگاه پزشكی سبطین كه متعلق به عتبه حسینی است امضا و مدیریت آموزشی آن برای 50 سال به دانشگاه ایرانی واگذار شد.دانشگاه علوم پزشكی تهران به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران به عنوان اولین كشور خارجی و برای ...
دانشگاه علوم پزشكی تهران برای راه اندازی دانشگاه پزشكی سبطین قرارداد امضا كرد
در سفر دكتر حسین قناعتی، سرپرست دانشگاه علوم پزشكی تهران به عراق تفاهم نامه راه اندازی دانشگاه پزشكی سبطین كه متعلق به عتبه حسینی است امضا و مدیریت آموزشی آن برای 50 سال به دانشگاه ایرانی واگذار شد. دانشگاه علوم پزشكی تهران به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران به عنوان اولین كشور خارجی و برای اولین بار در كشور عراق موفق شد قرارداد راه اندازی دانشگاه سبطین با زیربنای 30 هزار متر در 36 هكتار را ببندد.

200643.mp3 دانشگاه علوم پزشكی تهران برای راه اندازی دانشگاه پزشكی سبطین قرارداد امضا كرد



اخبار مرتبط گالری عكس مرتبط گالری فیلم مرتبط گالری صوت مرتبط
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی تهران، دكتر قناعتی روز پنجشنبه 27 آبان 1400 پس از امضای قرارداد درباره جزییات این تفاهم نامه توضیح داد و با بیان اینكه مدیریت این دانشگاه به صورت مشترك خواهد بود گفت: دانشگاه علوم پزشكی تهران برای 50 سال مدیریت آموزشی این دانشگاه را به عهده خواهد گرفت و 20 درصد سود آن به دانشگاه ایرانی خواهد رسید.
سرپرست دانشگاه افزود: در آغاز كار 50 دانشجوی پزشكی، 50 دانشجوی پرستاری و 50 دانشجوی فیزیوتراپی پذیرفته خواهد شد و حقوق و حق الزحمه اساتید ثابت و پروازی نیز طبق دستورالعمل پرداخت می شود.
دكتر قناعتی با بیان اینكه دانشگاه سبطین ظرفیت پذیرش یك هزار دانشجو را در 5 طبقه دارد اضافه كرد: تمام تجهیزات این دانشگاه از سالن تشریح، آزمایشگاه های مختلف و كلاس های درس، مدرن دیده شده و بیمارستان های پشتیبان آن، بیمارستان زین العابدین و بیمارستان كانسر سرطان كربلا كه بسیار مدرن و در شرف راه اندازی است خواهد بود و ان شاءالله منتظر هستیم مجوز راه اندازی سبطین را از وزارت علوم عراق بگیریم.
وی در پایان گفت: امروز تفاهم نامه ای برای قطعی كردن این مسئله در حضور شیخ عبد المهدی نماینده آیت الله سیستانی و رئیس عتبه حسینی كه این دانشگاه به عتبه حسینی تعلق دارد و پروفسور ساعدی رئیس مسائل بهداشتی و درمانی عتبه امضا كردیم و آمادگی داریم در ده روز آینده شروع به كار كنیم.

گروه خبری : رئیس دانشگاه,ستاد مركزی روابط عمومی,گروه خبری RSS,ماه نمای دانشگاه كد خبر : 200643

كپی لینك كوتاه

-
-
   تاریخ: ۱۱:۱۰ - ۲۸/۰۸/۱۴۰۰   بازدید: ۱۴۹