دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

تفاهم نامه جدید تأسیس شعبه دانشگاه علوم پزشكی تهران در كربلا با آستان مقدس امام حسین (ع) امضا شد
 
دكتر حسین قناعتی، رئیس دانشگاه، دكتر محمدحسین آیتی، معاون بین الملل دانشگاه و هیئت همراه با سفر به كشور عراق، ضمن بازدید از پروژه شعبه دانشگاه علوم پزشكی تهران در كربلا، تفاهم نامه ای را در این باره امضا كردند.
سفر سرپرست دانشگاه و هیئت همراه به عراق تفاهم نامه جدید تأسیس شعبه دانشگاه علوم پزشكی تهران در كربلا با آستان مقدس امام حسین (ع) امضا شد
دكتر حسین قناعتی، رئیس دانشگاه، دكتر محمدحسین آیتی، معاون بین الملل دانشگاه و هیئت همراه با سفر به كشور عراق، ضمن بازدید از پروژه شعبه دانشگاه علوم پزشكی تهران در كربلا، تفاهم نامه ای را در این باره امضا كردند.

200687.mp3 تفاهم نامه جدید تأسیس شعبه دانشگاه علوم پزشكی تهران در كربلا با آستان مقدس امام حسین (ع) امضا شد



اخبار مرتبط گالری عكس مرتبط گالری فیلم مرتبط گالری صوت مرتبط
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی تهران معاونت بین الملل، در جریان این سفر كه 27 و 28 آبان 1400 انجام شد، رئیس دانشگاه و هیأت همراه با شیخ عبدالمهدی كربلایی، امام جمعه كربلا، تولیت حرم امام حسین (ع) و نماینده آیت الله سیستانی و دكتر جبار الساعدی، رئیس آموزشی درمانی آستان مقدس امام حسین (ع) دیدار كردند.
در این نشست طرفین در خصوص موضوع راه اندازی شعبه دانشگاه در كربلا با همكاری آستان مقدس امام حسین (ع) گفتگو كرده و تفاهم نامه جدیدی میان دكتر قناعتی، رئیس دانشگاه و دكتر جبار الساعدی، رئیس آموزشی درمانی آستان مقدس امام حسین (ع) امضاء شد كه تولیت حرم امام حسین (ع) نیز آن را امضاء و به تأیید رساند.
همچنین مقرر شد تفاهم نامه قبلی به قوت خود باقی باشد و مفاد جدید طبق توافق دو طرف، اضافه و یا تصحیح شود.
طی این دیدار در تماس تلفنی با وزیر آموزش عالی و تحقیقات علمی كشور عراق بر اخذ مجوزهای لازم برای تأسیس شعبه دانشگاه تأكید و قرار شد همكاری لازم در این باره انجام شود.
هیأت دانشگاه علوم پزشكی تهران سپس از پروژه در حال راه اندازی شعبه كربلا بازدید كردند و در ادامه ضمن دیدار با مسئولان بیمارستان تخصصی امام زین العابدین (ع)، از بخش های مختلف درمانی آن بازدید به عمل آوردند.
توضیح اینكه تفاهم نامه ایجاد شعبه دانشگاه در كربلای معلی تیرماه 1398 میان دانشگاه علوم پزشكی تهران و آستان مقدس امام حسین (ع) به امضاء رسید و طی آن دانشگاه علوم پزشكی تهران برای ایجاد پنج دانشكده پزشكی، بهداشت، پرستاری، داروسازی و توانبخشی در شعبه كربلا اعلام آمادگی كرد.

گروه خبری : معاونت بین الملل كد خبر : 200687

كپی لینك كوتاه

-
-
   تاریخ: ۱۷:۵۹ - ۲۹/۰۸/۱۴۰۰   بازدید: ۱۶۳