دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

اجرای دومین مرحله طرح اشتغال سالمندیاری كمیته امداد اردكان
 
رئیس كمیته امداد شهرستان اردكان گفت: دومین مرحله طرح كارانگیزی سالمندیاری پرورش مرغ تخمگذار برای 50 سرپرست سالمند تحت حمایت این نهاد اجرا شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، جواد شهبازی، رئیس كمیته امداد شهرستان اردكان با بیان اینكه سالمندان از سرمایه های جامعه هستند و باید تكریم شوند، گفت: به منظور تكریم، ایجاد انگیزه و افزایش روحیه امید به زندگی در سالمندان، دومین مرحله طرح كارانگیزی سالمندیاری پرورش مرغ تخمگذار برای 50 سرپرست سالمند تحت حمایت این نهاد اجرا شد.

شهبازی افزود: اشتغال های سبك برای سالمندان یكی از راه های تكریم و خودباوری آنان است و از آسیب های اجتماعی سالمندان و افسردگی آنان جلوگیری می كند.

او هزینه اجرای این طرح را 80 میلیون تومان اعلام كرد و بیان كرد: در سال جاری 50 طرح پرورش مرغ تخمگذار در قالب طرح راهبر شغلی برای سالمندان اجرا شد، در این طرح هزار و 250 قطعه جوجه 90 روزه به همراه 50 كیلوگرم خوراك طیور و ملزومات مورد نیاز به سالمندان تحت حمایت اهدا شد.

شهبازی یادآور شد: پارسال نیز تعداد 50 طرح پرورش مرغ بومی با هزینه 85 میلیون تومان در روستا های بخش مركزی، عقدا و خرانق برای سالمندان تحت حمایت كمیته امداد اجرا شده است.
   تاریخ: ۰۹:۰۴ - ۳۰/۰۸/۱۴۰۰   بازدید: ۱۶۳