دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

توزیع بیش از 9500 بسته معیشتی و 250 هزار غذای گرم توسط حسینیه قمربنی هاشم
 
به گزارش خبرگزاری فارس، طی مراسمی مركز نیكوكاری شهید محمد دشت آبادی با حضور سردار محمد بهرامی معاون تبلیغات و عقیدتی سیاسی ناجا، مرتضی طاهری رئیس هیئت مدیره خانه مداحان، وحید رضا محمدی شهردار منطقه 22 و جمعی از ائمه جماعت، پاسداران و معاونت های كمیته امداد استان تهران افتتاح شد.





در شروع مراسم سردار محمد بهرامی با بزرگداشت هفته بسیج و یاد شهدای گرانقدر اظهار كرد: با توجه به تحریم های اقتصادی و مشكلات معیشتی اقشار محروم و شیوع بیماری كرونا، اقدامات جهادی و مددكاری از مهم ترین مصادیق نوع دوستی و كمك مومنانه است، كه در این حسینیه به نحواحسن شاهد این فعالیت های ارزشمند هستیم.



وی به اقدامات خیرخواهانه نیروی انتظامی اشاره كرد و افزود: در شش رزمایش سراسری همدلی مومنانه در نیروی انتظامی بیش از 200 هزار بسته معیشتی در مناطق محروم توزیع شد و اقداماتی از این قبیل صورت گرفت، كه نشان دهنده عزم ملی همه ی دستگاه های اجرایی برای تحقق بیانات فرمانده كل قوا در رابطه با حمایت از اقشار آسیب دیده از كرونا و حوادث طبیعی است.

همچنین علی رضا دشت آبادی رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه امین نیكوكاران و مدیر مركز نیكوكاری شهید محمد دشت آبادی، اقدامات جهادی خود را تشریح كرد و گفت: بعد از منویات مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی با اقشار آسیب دیده در مناطق محروم، به لطف الهی توانستیم در 29 مرحله رزمایش همدلی، بیش از 9500 بسته معیشتی و 2500 غذای گرم را به دست نیازمندان استان های قزوین، قم، خراسان رضوی و جنوبی، سیستان و بلوچستان برسانیم.



وی با اشاره به این كه در تمامی شب های ماه مبارك رمضان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی اطعام صورت گرفته است، ادامه داد: با هدف حمایت از مهاجرین كشورهای همسایه در آستانه شهادت دومین امام شیعیان، امام حسن مجتبی(ع) بیش از یك تن برنج و 200 عدد شیر خشك را بین برادران مهاجر و حاشیه شهر تهران تقسیم و اهدا كردیم .

رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه امین نیكوكاران اقدامات خود را در ایام محرم تشریح كرد و گفت: بیش از چهارهزار غذای گرم برای پذیرایی از عزاداران در عاشورا و تاسوعای حسینی توزیع شد، همچنین در این ایام تعدادی از بسته های معیشتی به یكی از مراكز توانبخشی كودكان تخصیص پیدا كرد.

دشت آبادی ایجاد اشتغال برای 17 نفر را مطرح كرد و ادامه داد: در كوره های آجرپزی شمس آباد و مرتضی گرد، آجر و بلوك لازم برای ساخت تعدادی منزل و سرویس بهداشتی تهیه و ارسال شد، همچنین 180 جفت كفش برای كودكان آن منطقه محروم درنظر گرفته شده است.



وی در پایان به همراهی دستگاه های حمایتی و شخصیت های محبوب عضو موسسه از اقدامات مركز نیكوكاری اشاره كرد و افزود: عزیزانی از جمله حاج مرتضی طاهری، حجت الاسلام علی رضا سرلك و جمعی از ستاد نیروی انتظامی به ویژه سردار بهرامی و سردار نیكخواه كه به عنوان عضو موسسه خیریه امین نیكوكاران هستند، در مركز نیكوكاری نیز در كنار كمیته امداد و شهرداری ما را همراهی می كنند.



انتهای پیام/پ
منبع خبر:
خبرگزاری فارس
   تاریخ: ۰۹:۵۲ - ۰۱/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۱۶۱