دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

ویزیت رایگان 275 نفر در خاش
 
مدیر شبكه بهداشت و درمان و مسئول كانون بسیج جامعه پزشكی خاش سیستان و بلوچستان گفت: در گرامی داشت هفته بسیج ارائه خدمات درمانی رایگان به 275 نفر از بیماران در كلینیك تخصصی بیمارستان امام خمینی (ره) خاش و تفتان انجام شد.
ویزیت رایگان 275 نفر در خاش دكتر رضا كرد در گفت و گو با ایسنا افزود:به مناسبت هفته بسیج شبكه بهداشت و درمان خاش و تفتان با همكاری بسیج جامعه پزشكی در قالب طرح ویزیت رایگان خدمات رایگان پزشكی در سطح عمومی و تخصصی را به شهروندان عزیز شهری روستایی و مناطق كمتر برخوردار ارائه نمود.

وی بیان كرد: در این طرح كه با همكاری 8 پزشك متخصص انجام شد، 275 بیمار تحت ویزیت و مداوا قرار گرفتند.

دكتر كرد اظهار داشت: این برنامه در راستای محرومیت زدایی، گسترش فرهنگ همیاری و مساعدت به نیازمندان و خدمات رسانی به مناطق محروم صورت گرفت.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح 8 پزشك متخصص عضو بسیج جامعه پزشكی شهرستان در زمینه اطفال، متخصص داخلی، جراحی عمومی، اعصاب و روان، زنان و زایمان، متخصص چشم پزشكی، فیزیوتراپی نسبت به ارائه خدمات سلامت اعم از ویزیت عمومی، كنترل فشار خون و قند خون، مراقبت های ویژه مادران باردار، سالمندان و كودكان، غربالگری افراد مشكوك و دارای علائم كرونا و...اقدام نمودند كه از همكاری این بزرگواران كمال تشكر را داریم.

وی گفت: طرح خداپسندانه ویزیت رایگان توسط بسیج جامعه پزشكی و با همكاری سپاه شهرستان از ابتدای هفته بسیج آغاز و با برنامه ریزی در محلات و مناطق روستایی كم برخوردار استمرار خواهد داشت.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۰۹:۱۰ - ۰۱/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۱۹۸