دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

ارائه خدمات درمانی رایگان به 275 نفر از بیماران در بیمارستان امام خمینی خاش و تفتان
 
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی زاهدان، رضا كرد گفت: به مناسبت هفته بسیج شبكه بهداشت ودرمان خاش و تفتان با همكاری بسیج جامعه پزشكی در قالب طرح ویزیت رایگان خدمات رایگان پزشكی در سطح عمومی و تخصصی را به شهروندان عزیز شهری روستایی و مناطق كمتر برخوردار ارائه كردیم.

مدیر شبكه بهداشت و درمان و مسئول كانون بسیج جامعه پزشكی شهرستان های خاش و تفتان افزود: در این طرح كه با همكاری 8 پزشك متخصص انجام شد، 275 بیمار تحت ویزیت و مداوا قرار گرفتند.

وی ادامه داد: این برنامه در راستای محرومیت زدایی، گسترش فرهنگ همیاری و مساعدت به نیازمندان و خدمات رسانی به مناطق محروم صورت گرفت.

كرد گفت: در اجرای این طرح 8 پزشك متخصص عضو بسیج جامعه پزشكی شهرستان در زمینه اطفال، متخصص داخلی، جراحی عمومی، اعصاب و روان، زنان و زایمان، متخصص چشم پزشكی، فیزیوتراپی نسبت به ارائه خدمات سلامت اعم از ویزیت عمومی، كنترل فشار خون و قند خون، مراقبت های ویژه مادران باردار، سالمندان و كودكان، غربالگری افراد مشكوك و دارای علائم كرونا و...اقدام كردند كه از همكاری این بزرگواران كمال تشكر را داریم

وی افزود: طرح خداپسندانه ویزیت رایگان توسط بسیج جامعه پزشكی و با همكاری سپاه شهرستان از ابتدای هفته بسیج آغاز و با برنامه ریزی در محلات و مناطق روستایی كم برخوردار استمرار خواهد داشت.

انتهای پیام/3139
منبع خبر:
خبرگزاری فارس
   تاریخ: ۲۱:۰۶ - ۰۱/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۱۶۵