دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

پیشگیری و كاهش ناهنجاری های اجتماعی در گرو مشاركت همگانی است
 
زاهدان - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پیشگیری و كاهش ناهنجاری های اجتماعی در گرو همگانی كردن فریضه الهی امر به معروف و نهی ازمنكر است.
پیشگیری و كاهش ناهنجاری های اجتماعی در گرو مشاركت همگانی است زاهدان - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پیشگیری و كاهش ناهنجاری های اجتماعی در گرو همگانی كردن فریضه الهی امر به معروف و نهی ازمنكر است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمد طاهری صبح چهارشنبه در دیدار با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منكر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی خود، نظم و امنیت را در جامعه اسلامی به ارمغان آورده و دیدارها و مناسبت ها در طول سال فرصت خوبی برای پیوند بیشتر مردم و مسئولان با حافظان نظم و امنیت می باشد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: امروزه حضور در فضای مجازی یكی از جنبه های گریزناپذیر زندگی شده و هر روز به كاربران اینترنت افزوده می شود كه این افزایش بی رویه كاربران منجر به حضور متخلفان بیشتر در این فضا شده است كه خوشبختانه با تلاش های شبانه روزی پلیس فتا در استان قریب به 99 درصد پرونده های سایبری كشف شده است.

سردار طاهری در خصوص برخورد با معضل ها و ناهنجاری های اجتماعی با اشاره به اینكه نیروی انتظامی توانسته اقدامات مؤثری را انجام دهد، افزود: نیروی انتظامی در تلاش است با همكاری سایر دستگاه ها و نهادهای مرتبط و با همگانی كردن فریضه امر به معروف و نهی از منكر، آسیب های اجتماعی را پیشگیری، كنترل و كاهش دهد، كه خوشبختانه در این مسیر نیز به موفقیت های خوبی دست پیدا كرده و انتظار است این همكاری ها و هماهنگی ها ادامه پیدا كند تا به جایی برسیم كه حتی یك جرم و یا تخلف در جامعه وجود نداشته باشد.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۱۰:۴۶ - ۰۳/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۲۱۰