دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

بازدید از اقدامات گروه جهادی دندان پزشكی «طبیب دوار» در همدان
 
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با همراهی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشكی همدان، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و جمعی از مسئولان و كارشناسان حوزه فرهنگی و دانشجویی از اقدامات گروه جهادی دندان پزشكی طبیب دوار منطقه منوچهری بازدید كردند.

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با تشكر از اقدامات گروه جهادی دندان پزشكی طبیب دوار با بیان اینكه تعداد 18 یونیت دندانپزشكی فعال است، گفت: پزشكان جوان بیماران حاشیه های شهر را ویزیت كرده و برای انجام كارهای درمانی به مركز شهر دعوت می كنند.

سردار مهدی فرجی با بیان اینكه این پروژه از یك سال گذشته در حال انجام است، افزود: حدود 200 نفر از بیماران منطقه خضر و امام حسین (ع) معاینه شدند و هفته ای یك یا دو بار به كارهای درمانی آنان رسیدگی می شود به طور مثال امروز به 25 نفر از این افراد خدمت رسانی خواهد شد.

وی با بیان اینكه در جلسه ستاد مقابله با كرونا به اقدامات جهادگرانه این گروه اشاره خواهد شد تا با تلاش جمعی از ظرفیت موجود به خوبی استفاده شود گفت: كارهای خوبی در حاشیه شهر انجام شده است.

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گفت: برخی افراد به خاطر ناتوانی از پرداخت هزینه های دندانپزشكی مراجعه نمی كنند و شناسایی و خدمت رسانی به این افراد بسیار ارزشمند است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشكی همدان نیز با بیان اینكه ظرفیت خیلی خوبی با حضور همكاران بسیجی و جهادی فراهم شده است، گفت: بهره گیری مناسب از تجهیزات باید مورد توجه باشد و از بابت آسیب ندیدن تجهیزات اطمینان داده شود.

حجت الاسلام و المسلمین كاظمی اظهار كرد: دو كلینیك دندانپزشكی سیار وجود دارد كه می تواند با استقرار در مناطق محروم خدمات ارائه دهند.

فضایلی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه نیز ضمن قدردانی از اقدامات جهادی انجام شده مكتوب شدن درخواست ها و بررسی موانع موجود به منظور فراهم شدن مواد مورد نیاز، تجهیزات و امكانات را خواستار شد.

در ادامه بازدید كنندگان ضمن شنیدن توضیحات در مورد ارائه خدمات دندانپزشكی در برخی روستاهای شهرستان كبودراهنگ از جمله روستای قهورد و درخواست های برای بهبود شرایط از خدمات ارائه شده برای بیماران در حال درمان در بخش های پروتز، جراحی لثه و جراحی فك و صورت و ... دیدن كردند.

انتهای پیام/ 89050/
منبع خبر:
خبرگزاری فارس
   تاریخ: ۱۳:۴۵ - ۰۴/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۱۹۸