دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

4 محصول سیكل اول شتابدهی طرح های شناختی رونمایی شد
 
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم رونمایی از محصولات سیكل اول شتابدهی شتابدهنده شناختی COGNOTECH با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در محل سالن اجتماعات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد. در این مراسم از 4 محصول شتابدهنده COGNOTECH شامل ''اپلیكیشن شناختی تقویت ...
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم رونمایی از محصولات سیكل اول شتابدهی شتابدهنده شناختی COGNOTECH با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در محل سالن اجتماعات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

در این مراسم از 4 محصول شتابدهنده COGNOTECH شامل "اپلیكیشن شناختی تقویت حافظه سالمندان به نام چلچلی"، "اپلیكیشن جامع شناختی اوتیسم "نوروكید"، "بازی موبایلی افلاك" و "پلتفرم جامع شناختی سیناپس" رونمایی شد.

در ادامه این مراسم اختتامیه دوره پیش شتابدهی چالش" توسعه فناوری، محصولات و خدمات شناختی ویژه كودكان با اختلالات عصب رشدی " كه توسط شتاب دهنده شناختی COGNOTECH با حمایت ستاد توسعه ی علوم و فناوری های شناختی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از شهریورماه 1400 آغاز شده بود، برگزار شد.

در این مراسم داورانی نیز از دانشگاه علوم پزشكی ایران، پژوهشكده علوم شناختی و مغز دانشگاه شهید بهشتی، صندوق نوآوری و شكوفایی، شركت پیشگامان امین سرمایه پاسارگاد (شناسا)، صندوق مالی توسعه تكنولوژی ایران و سازمان آموزش و پرورش استثنایی كشور حضور داشتند.

در جریان این رویداد 16 تیم در زمینه تولید، توسعه و بومی سازی بازی های دیجیتال، مداد - كاغذی و فیزیكی، اپلیكیشن و سایت های e - learning و m - learning؛ فناوری و ابزار ها و بسته های ارتقا و توانبخشی شناختی به مرحله پیش شتابدهی راه یافتند كه خدمات منتورینگ در زمینه های علوم شناختی و كسب و كار و فنی و همچنین كارگاه های انتقال تجربه در حوزه های كاربردی به صورت آنلاین با همكاری اساتید و متخصصین این حوزه ها به تیم ها ارائه شد.

در مراسم اختتامیه تیم ها به صورت حضوری و آنلاین به ارائه طرح های خود پرداختند و در پایان پنج تیم برتر برگزیده شدند. تیم های برتر از حمایت های نقدی و غیر نقدی ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی و شتابدهنده شناختی COGNOTECH بهره مند خواهند شد.
منبع خبر:
دانشجو
   تاریخ: ۱۰:۱۳ - ۰۴/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۱۹۳