دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

فعالیت های ورزشی معلولان در تهران ساختارمند می شود
 
تهران- معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران با تاكید بر اینكه ورزش، فزاینده نشاط جمعی در میان افراد دارای معلولیت است، گفت: فعالیت های ورزشی معلولان در تهران ساختارمند می شود.
فعالیت های ورزشی معلولان در تهران ساختارمند می شود تهران- معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران با تاكید بر اینكه ورزش، فزاینده نشاط جمعی در میان افراد دارای معلولیت است، گفت: فعالیت های ورزشی معلولان در تهران ساختارمند می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد خادم عصر چهارشنبه با حضور در جمع تعدادی از ورزشكاران دارای معلولیت، اظهار داشت: ورزش عنصری است كه به واسطه آن می شود و می توانیم شادابی را به این افراد هدیه كنیم و این گردهمایی ها زمینه ساز توفیقات و درخشش ها در مسابقاتی مثل پارالمپیك است.

خادم در ادامه افزود: فعالیت های ورزشی افراد دارای معلولیت در استان تهران ساختارمند خواهد شد و این مهم با اهتمام و همدلی همه دستگاه های اجرایی رقم می خورد.

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران بیان داشت: اگرچه زیرساخت های كاملی برای ورزش صحیح و كامل اعضای جامعه هدف به ویژه افراد دارای معلولیت در اختیار نداریم كه متأسفانه این نقیصه قابل مشاهده است ولی با بسیج امكانات ارگان های دغدغه مند دیگر چون شهرداری می توان اتفاقات مطلوبی را در این حوزه ملاحظه كرد.

خادم در پایان با اشاره به همه گیری كرونا در دو سال گذشته اذعان داشت: همه گیری كرونا اثرات سو بسیاری داشت كه عدم تحرك افراد دارای معلولیت به سبب قرنطینه های ضروری از جمله آن ها است كه اینك پس از پایداری تقریبی در شرایط كرونایی، ورزش عاملی حیاتی در دوران پساكرونا است تا افراد دارای معلولیت به وضعیت جسمی شایسته ای برسند.

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران با تاكید بر اینكه ورزش، فزاینده نشاط جمعی در میان افراد دارای معلولیت است، خاطرنشان كرد: با ورزش می توان از محدودیت ها خارج شد و از آنها فاصله گرفت.

گفتنی است، در هفته بسیج و در آستانه هفته تكریم افراد دارای معلولیت یك دوره مسابقه فوتبال در زمین چمن مصنوعی محله انبار گندم شوش در جنوب تهران برگزار شد كه در آن تیم هایی متشكل از افراد كوتاه قامت، «سی. پی» و بسیجیان و جانبازان منطقه حضور داشتند، مورد بازدید معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران قرار گرفت.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۱۸:۰۲ - ۰۳/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۱۵۶