دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

مددجویان بهزیستی قبل از عید نوروز واكسن كرونا را دریافت می كنند
 
شاهرخی گفت: قبل از عید نوروز تمام سالمندان و معلولانی كه در مراكز شبانه روزی بهزیستی نگهداری می شوند، واكسینه خواهند شد.


امین شاهرخی مدیركل بهزیستی استان تهران در گفت وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت واكسیناسیون مددجویان بهزیستی علیه كووید_19، اظهار كرد: مكاتبات لازم برای واكسینه كردن مددجویان بهزیستی كه در مراكز شبانه روزی نگهداری می شوند، انجام شده است و تعداد مددجویان را به وزارت بهداشت اعلام كردیم.

وی با اشاره به اینكه تعداد سالمندان و معلولانی كه در مراكز شبانه روزی بهزیستی استان تهران نگهداری می شوند 20 هزار نفر هستند، گفت: بعد از كادر درمان، سالمندان و معلولان در اولویت دریافت واكسن كرونا قرار دارند.

مدیركل بهزیستی استان تهران تصریح كرد: در حال حاضر منتظر اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای انجام واكسیناسیون علیه كووید_19 در مراكز بهزیستی هستیم.

وی خاطرنشان كرد: قبل از عید نوروز تمام سالمندان و معلولانی كه در مراكز شبانه روزی بهزیستی نگهداری می شوند، واكسینه خواهند شد و بعد از این مراكز اولویت بعدی، مددجویان تحت پوشش بهزیستی هستند كه در خانواده نگهداری می شوند.

بیشتر بخوانید

- عیدی مددجویان بهزیستی با مستمری بهمن ماه واریز می شود
   تاریخ: ۰۸:۱۲ - ۲۷/۱۱/۱۳۹۹   بازدید: ۱۴۳