دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

جهادگران دانشگاه علوم پزشكی بجنورد به اهالی «پیربز» خدمات بهداشتی و آموزشی ارائه دادند
 
به گزارش خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، جهادگران بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشكی بجنورد اردوی جهادی پزشكی و آموزشی در روستای پیربز بجنورد برگزار كردند. این اردوی جهادی با همكاری معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشكی بجنورد و بسیج جامعه پزشكی و به مناسبت هفته بسیج برگزار شده است. در این اردوی ...


به گزارش خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، جهادگران بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشكی بجنورد اردوی جهادی پزشكی و آموزشی در روستای پیربز بجنورد برگزار كردند.

این اردوی جهادی با همكاری معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشكی بجنورد و بسیج جامعه پزشكی و به مناسبت هفته بسیج برگزار شده است.

در این اردوی جهادی هشت نفر از جهادگران این دانشگاه حضور داشتند و در مجموع به 250 نفر از اهالی روستای پیربز خدمات ارائه دادند.

ویزیت رایگان مختصص داخلی، متخصص زنان و زایمان، مامایی و مشاوره روانشناسی از جمله خدمات ارائه شده به مردم در این اردوی جهادی بوده است.

ارائه خدمات آموزشی بهداشتی به مردم و توزیع بسته های معیشتی از دیگر خدمات ارائه شده در این اردوی جهادی بود. مجموع مبلغ هزینه شده در این اردو 45 میلیون تومان برآورد شده است.
منبع خبر:
دانشجو
   تاریخ: ۰۸:۴۵ - ۰۷/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۲۴۲