دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

شتابدهنده های شناختی زمینه ساز درمان شناخت بیماران است
 
مشاور عالی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: شتابدهنده های شناختی زمینه ساز توسعه برنامه های توانبخشی و درمان شناخت بیماران است.


سید كمال خرازی مشاور عالی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار كرد: یكی از اهداف ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی حمایت از تولید محصولات مورد نیاز جامعه در حوزه شناختی است.

خرازی افزود: به موازات حمایت از تربیت نیرو های متخصص و مجرب در حوزه علوم شناختی، گام های اساسی درباره گسترش فناوری های شناختی در مراكز دانشگاهی، تخصصی و تحقیقاتی برداشته شده است و این تلاش ها همچنان ادامه دارد.

خرازی با بیان اینكه حمایت از تولید تجهیزات و ابزار های تحقیقات شناختی از دیگر اهداف و سیاست های ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی است، بیان كرد: تولید محصولاتی برای حل مشكلات و كاستی های شناختی آحاد جامعه از سیاست های راهبردی این ستاد است.

مشاور عالی معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در امور توسعه علوم شناختی گفت: حمایت از تاسیس شتابدهنده های شناختی زمینه ساز توسعه برنامه های توانبخشی و درمان شناختی بیماران است. شتاب دهنده شناختی كاگنوتك به گروه های صاحب ایده های فناورانه و خلاق كمك می كند تا ایده های خود را در جهت پاسخ به نیاز های جامعه به محصول تبدیل كنند و با تشكیل استارتاپ، مقدمات تجاری سازی محصولات خود را فراهم سازند.

بیشتربخوانید

- ازبكستان یكی از پایگاه های صادراتی برای شركت های دانش بنیان ایرانی
   تاریخ: ۰۳:۴۰ - ۰۸/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۲۰۴