دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

4200معلول تحت پوشش بهزیستی بم هستند
 
رئیس اداره بهزیستی شهرستان بم گفت: 2400 معلول تحت پوشش بهزیستی بم هستند كه از خدمات بهزیستی بهره می برند.
4200معلول تحت پوشش بهزیستی بم هستند به گزارش ایسنا، صبح امروز مراسم بزرگداشت هفته معلولین با حضور حمید طبسی نژاد بخشدار مركزی بم، علیرضا اشرف زاده رئیس اداره بهزیستی و جمعی از معلولین، ورزشكاران و مردم روستای باغچمك در محل سالن ورزشی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی باغچمك برگزار شد.

علیرضا اشرف زاده رئیس اداره بهزیستی شهرستان بم گفت: برخی از خدمات و فعالیتهای اداره بهزیستی در قالب "موسسات مثبت زندگی" به مددجویان ارایه می شود.

مریم سلطان آبادی در حاشیه مراسم گفت: شعار روز معلول این است كه "معلولیت محدودیت نیست". 12 اذر ماه هر سال، از سوی مجمع عمومی سازمان ملل متحد به عنوان روز جهانی معلولین اعلام شده است، بدین منظور كه به رغم محدودیت های حسی و حركتی باید مانند دیگران در جامعه حاضر شوند و مانند سایر هموطنان از حقوق خود برخوردار شوند.

وی یادآور شد: معلولان حق برخورداری از یك زندگی دلپذیررا دارند كه در رأس امور قرار دارند و هدف از نامگذاری این روز افزایش آگاهی عمومی، درك پذیرش افراد دارای معلولیت و تجلیل از دستاوردها و مشاركت های آن هاست.

سلطان ابادی به برنامه های در دستور كار این هفته (بخش مركزی شهرستان بم) اشاره و تصریح كرد: علاوه بر تكریم معلولین عزیز، برگزاری جلسات آموزش در خانواده، و همچنین مسابقات ورزشی شامل طناب كشی و پرتاب دارت جهت مدد جویان و خانواده های این عزیزان در سالن ورزشی روستای باغچمك جهت استعدادیابی مددجویان این مركز در راس كار قرار گرفت.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۰۹:۳۰ - ۱۰/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۱۹۰