دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

مهلت ارسال مقاله به سمپوزیوم نوروپسیكولوژی شناختی ایران
 
مهلت ارسال خلاصه مقاله به دهمین سمپوزیوم نوروپسیكولوژی شناختی ایران كه با محوریت پیامدهای عصبی روانشناختی كووید-19 برگزار می شود، اعلام شد.
مهلت ارسال مقاله به سمپوزیوم نوروپسیكولوژی شناختی ایران به گزارش ایسنا، انجمن علمی عصب روان‏ شناسی ایران، دهمین سمپوزیوم نوروپسیكولوژی شناختی ایران را با محوریّت "پیامدهای عصب روان شناختی كووید-19" در تاریخ 27، 28 و 29 بهمن ماه سال 1400 برگزار می كند.

ارائه مقاله ‏های پژوهشی و نقد و بررسی، انجام سخنرانی ‏های علمی و تخصّصی، برگزاری پانل ‏ها در موضوع‏ ها و روش‏ های نوروپسیكولوژیك و تشكیل كارگاه‏ های آموزشی در این زمینه میان رشته‏ ای، برنامه ‏های این سمپوزیوم خواهند بود.

علاقه مندان می توانند خلاصه مقاله ‏های خود را در گرایش ‏های مختلف نوروپسیكولوژی تا تاریخ 30 آذرماه 1400 و اصل مقاله را تا 30 دی ماه، به آدرس ایمیل انجمن عصب روان‏ شناسی ایران ارسال كنند.

بنا بر اعلام انجمن علمی عصب روان شناسی، به سیاق گذشته، پذیرش اولیه مقاله ‏ها بر مبنای خلاصه ‏های ارسالی صورت گرفته و قبول نهایی، بعد از بررسی اصل مقاله انجام خواهد شد. مقاله‏ های پذیرفته شده به شكل ارائه شفاهی و پوستر بوده و مجموعاً نیز به چاپ خواهند رسید.

علاقه مندان می توانند برای كسب اطلاع بیشتر از موضوع های سمپوزیوم، نحوه ثبت نام برای مشاركت در سمپوزیوم، كارگاه‏ ها و محل برگزاری سمپوزیوم و دیگر اطلاعات لازم در این خصوص به وب سایت https://npa-iran.ir/ مراجعه كنند.

"پیامدهای عصب روان شناختی ناشی از ویروس كرونا"، "زبان و تفكّر و شناخت"، "توجّه و یادگیری و حافظه"، "هیجان و شخصیّت"، "آسیب شناسی روانی و توانبخشی"، "ارزیابی و درمان"، "اعتیاد"، "ورزش"، "رفتارهای خشونتی، رفتارهای پرخطر و آسیب های اجتماعی"، "اختلال ها و انحراف های جنسی"، "نورو ماركتینگ" و "اخلاق، فرهنگ و هنر" از جمله محورهای تخصّصی این سمپوزیوم محسوب می شوند.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۱۲:۳۱ - ۱۰/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۱۶۱