دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

خانواده های موفق چه خصوصیاتی دارند؟
 
رئیس  آموزش و مشاركت عمومی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد، در خصوص ویژگی های خانواده های موفق و برتر نكاتی را ارائه داد.
مهدی حمیدی رئیس آموزش و مشاركت عمومی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: در بین اعضای خانواده جمله به من چه یا به تو چه..! رد و بدل نمی شود، چرا كه اعضا به گفتگو و مشورت منطقی اعتقاد دارند و احساس مسیٔولیت می كنند.

او افزود: افراد به یكدیگر اعتماد دارند و از این اعتماد سوء استفاده نمی كنند و اعتماد را یكی از پایدارترین ویژگی ازدواج موفق و خانواده موفق می دانند.

حمیدی بیان كرد: افراد با هم اتحاد دارند و در مسایٔل مختلف، با گفتگو و مشورت به تفاهم می رسند و سعی می كنند اگر سوء تفاهم به وجود آمد، آن را در درون خود بدون این كه كسی بفهمد حل كنند.

رئیس آموزش و مشاركت عمومی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: به سلیقه ها و عقاید یكدیگر آگاه بوده و به آن احترام گذاشته و عمل می كنند.

این كارشناس خاطر نشان كرد: نسبت به هم شرم مسموم ندارند یعنی خواسته های طبیعی خودشان را بدون نگرانی یا خشونت ابراز می كنند.

او گفت: به حریم یكدیگر احترام گذاشته و از حدود مشخص شده خود فراتر نمی روند و همچنین نگران سلامت روحی و جسمی یكدیگر بوده و از هم مراقبت می كنند.
   تاریخ: ۱۳:۴۰ - ۱۰/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۱۵۴