دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

پیام رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در گرامی داشت روز جهانی معلولان (12 آذرماه)
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

پیام رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در گرامی داشت روز جهانی معلولان (12 آذرماه)

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی امروز همزمان با روز جهانی معلولان (12 آذرماه)، طی پیامی ضمن گرامی داشت این مناسبت، فرارسیدن این روز جهانی را به همه درمانگران و اعضای هیات علمی، كارشناسان و دانشجویان علوم توانبخشی تبریك گفت.

به گزارش وبدای دانشگاه ، متن كامل پیام دكتر حمیدرضا خانكه به این شرح است:

به نام خداوند بخشنده

فرارسیدن 12 آذرماه روز جهانی معلولان، یادآور جمعیت دارای معلولیت با نیازهای ویژه است كه با پیشرفت جوامع بلحاظ خدمات بهداشتی و درمانی، و دانش پزشكی، افزایش جمعیت در همه كشورها، گسترش شهرنشینی و پیچیدگی زندگی بشر، برجمعیت این قشر افزوده می شود.

افتخار داریم كه در دانشگاه و مركزی آموزشی و پژوهشی خدمت می كنیم كه به درستی می دانیم و می توانیم به نیازهای ویژه این عزیزان پاسخ داده و در بهبودی، درمان، و آرامش آنان، نقشی هرچند كوچك داشته باشیم.

درمانگرانی در این دانشگاه تربیت و پرورش یافتند وهمچنان نیز در مسیر سبز آموختن این علوم قرار دارند كه در وهله اول، می آموزند تا با عشق، علاقه، پشتكار و صبوری، به این حرفه وارد شوند و مرهمی بر دل دردمند و تن رنجور افراد دارای معلولیت باشند.

می آموزند كه به واقع، خدمت كنند. چرا كه خدمات آنان سبب بازتوانی و بازگشت همنوع به زندگی، حضور در اجتماع و كسب استقلال مادی و معنوی او می شود. ضمن آنكه خانوده و جامعه نیز از توانمندی های او بهره مند خواهند شد و چشم اندازی امیدبخش به آینده را برای كشور ترسیم خواهند كرد.

با گرامی داشت روز جهانی معلولان، این مناسبت بزرگ را به همه اعضای هیات علمی، كارشناسان، دانشجویان و درمانگران حوزه توانبخشی تبریك عرض كرده و آرزوی سلامتی و موفقیت برای این بزرگواران در تداوم مسیر نورانی خدمت به نیازمندان و افراد دارای معلولیت را دارم.

دكتر حمیدرضا خانكه

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
   تاریخ: ۲۱:۲۳ - ۱۲/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۱۷۱