دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

ترویج سبك زندگی شهدا، آسیب های اجتماعی را كاهش می دهد
 
مدیر كل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: ترویج سبك زندگی و معرفی شهدای افتخار آفرین در جامعه، آسیب های اجتماعی را كاهش می دهد.
ترویج سبك زندگی شهدا، آسیب های اجتماعی را كاهش می دهد

به گزارش ایثار واحد خراسان رضوی، حجت الاسلام حسین معصومی در جریان سفر به شهرستان كاشمر با مادر شهیدان «علیرضا و عباس عاصمی» و والدین شهید «محمدرضا هادی» دیدار و ضمن ادای احترام به مقام شهدا گفت: جامعه و نسل امروز نیازمند الگو های واقعی، ملموس و غرور آفرین در زندگی خود هستند و معرفی شهدا بعنوان الگوی تمام عیار از مهمترین عوامل ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: امروز تنها راه پیروزی در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب و پیروزی در جنگ اقتصادی و برون رفت از مشكلات فعلی، پیروی از رهبری، مقاومت و ترویج فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی است.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد خراسان رضوی خطاب به اسماعیل هادی كه جانباز 65درصد و پدر شهید «محمد رضا هادی» است، افزود: ترویج سبك زندگی و معرفی شهیدان در جامعه یك ضرورت است، زیرا آسیب های اجتماعی را كاهش و وحدت را تحكیم می كند.
حجت الاسلام جواد نیك بین نماینده مردم كاشمر در مجلس شورای اسلامی كه در این دیدار ها حضور داشت، گفت: دیدار با خانواده های شهدا و استماع نظرات و مشكلات آنها از كوچكترین وظیفه مسئولان نظام جمهوری اسلامی است و این امر عامل دلگرمی خانواده های شاهد و و ایثارگر و قوت قلبی برای مسولان است.
در این دیدارها كه طوریان رئیس دفتر مدیر كل و روابط عمومی و حسینی رئیس اداره پشتیبانی بنیاد خراسان رضوی و حسین رزمی رئیس بنیاد كاشمر نیز حضور داشتند، حجت الاسلام معصومی از صبر و شكیبایی خانواده شهیدان قدردانی كرد.
گفتنی است؛ شهرستان كاشمر از توابع استان خراسان رضوی است كه در 238 كیلومتری مشهد مقدس واقع شده است، پرونده 629 شهید و یك هزار و 712 جانباز و 116 آزاده در بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان، سند افتخار غیور مردانی است كه برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی ،فداكاری و مقاومت كردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.
انتهای پیام/ مشخصات شهدا و جانبازان سرافراز:
ردیف نام و نام خانوادگی ایثارگری تاریخ تولد محل تولد تارخ شهادت/مجروحیت محل شهادت/مجروحیت
1 علیرضا عاصمی شهید 1341/6/28 كاشمر 1365/10/12 باختران
2 عباس عاصمی شهید 1345/6/31 كاشمر 1362/5/9 مهران
3 محمدرضا هادی شهید 1347/3/25 كاشمر 1365/10/4 مهران
4 اسماعیل هادی جانباز65درصد 1321/10/4 كاشمر 1365/11/03 شلمچه





محسن قائمی خبرنگار ایثار رضوی در شهرستان كاشمر
   تاریخ: ۱۳:۵۱ - ۱۳/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۱۹۷