دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

دستگاه های اجرایی تكالیفشان را به درستی راهبری كنند
 
اراك - ایرنا - استاندار مركزی گفت: دستگاه های اجرایی تكالیفی دارند كه باید در انجام آن ها راهبری درستی داشته باشند و حلقه مدیریت ارشد اجرایی استان تنها نقش هدایتگری را دارد.
دستگاه های اجرایی تكالیفشان را به درستی راهبری كنند اراك - ایرنا - استاندار مركزی گفت: دستگاه های اجرایی تكالیفی دارند كه باید در انجام آن ها راهبری درستی داشته باشند و حلقه مدیریت ارشد اجرایی استان تنها نقش هدایتگری را دارد.

«فرزاد مخلص الائمه» عصر روز شنبه در دیدار با جانبازان استان مركزی، افزود: وظیفه استانداری پارو زدن قایق سایر دستگاه های اجرایی استان نیست و هر دستگاه اجرایی بر حسب ماموریت های تعریف شده خودش باید قایقش را پارو بزند و مجموعه مدیریت ارشد استان تنها نقش هدایت دارد.

وی با یادآوری پایین آمدن مطالبات مردم استان مركزی ادامه داد: مردم اكنون جاده، كارخانه و راه آهن نمی خواهند بلكه اشتغال و حل مشكلات معیشتی مهمترین خواسته آنان است.

استاندار مركزی خاطرنشان كرد: حجم درخواست های مردمی فزاینده و روبه پایین است وكه این مهم مدیریت و حكمرانی را در كشور تلخ كرده است.

مخلص الائمه گفت: دستگاه های اجرایی، فرمانداری ها و شهرداری های استان مركزی همه باید كار خود را به خوبی انجام دهند و تحقق این مهم كار استانداری را كم می كند.

وی ادامه داد: تا زمانی كه اطمینان از تحقق مطلوب ماموریت دستگاه های اجرایی حاصل نشود استانداری باید دنبال امور را بگیر و به این سمت برود كه آن ها كارشان را انجام می دهند.

استاندار مركزی خاطرنشان كرد: توانبخشی جانبازان از امور اولویت داری است كه در دستور كار قرار دارد و این مهم توسط دستگاه های نظارتی و استانداری رسیدگی می شود.

مخلص الائمه گفت: آنچه بر اساس قانون حق جانبازان است باید پرداخت شود و نیاز است اطلاعات جانبازان و خانواده آنان در استان مركزی گردآوری شده و در اختیار استانداری مركزی قرار گیرد تا بتوان كار ویژه برای آنان انجام داد.

وی خاطرنشان كرد: دور از شان نظام جمهوری اسلامی است كه برای خانواده جانبازان اقدام ویژه انجام نشود.

استاندار مركزی گفت: مكاتباتی در خصوص هپكو اراك با ریاست جمهوری انجام شده كه به داد این واحد تولیدی برسند.

مخلص الائمه افزود: صنعت استان مركزی باید از ركود خارج شود و در راستای رونق تولاید تكان بخورد تا بتوان از ظرفیت صنایع برای پاسخگویی مطالبات شهر بهره جست.

استان مركزی 6 هزار و 200 شهید والامقام و 12 هزار جانباز در جنگ تحمیلی تقدیم انقلاب اسلامی كرده است.

برچسب ها
- اراك
- استانداری مركزی
- جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۰۰:۳۶ - ۱۴/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۱۵۶