دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

مناسب سازی كوچكترین اقدام برای معلولان است
 
استاندار زنجان گفت: مناسب سازی حداقل كاری است كه می توان برای افراد دارای معلولیت انجام داد.
مناسب سازی كوچكترین اقدام برای معلولان است محسن افشارچی ظهر امروز (13 آذرماه) در ستاد مناسب سازی كه در سالن پیامبراعظم استانداری زنجان برگزار شد، با اشاره به اینكه هزینه مناسب سازی در مقایسه با پروژه هایی كه ساخته خواهد شد، عدد كوچكی است، اظهار كرد: از این به بعد هیچ پروژه عمومی كه مناسب سازی نشده باشد را نخواهیم پذیرفت.

وی با بیان اینكه مناسب سازی حداقل كاری است كه می توان برای افراد دارای معلولیت انجام داد، افزود: گفتنی است باید در ارتباط با اشتغال و سایر موارد فكر و برنامه ریزی كنیم.

این مسئول با بیان اینكه رمپ های پیاده رو چیزهای ساده ای است كه حتما باید انجام شود، خاطرنشان كرد: در سفر ریاست جمهوری برای ساختمان توانبخشی بودجه گرفته ایم كه امید است تا پایان سال 1402 به نتیجه برسانیم.

سرپرست معاونت عمرانی شهرداری زنجان در این جلسه نیز با بیان اینكه سازمان بهداشت جهانی از سال 1981 اولین پاسخ به بحث ناتوانی و معلولیت را به سه بخش توانبخشی، حرفه ای و اجتماعی تعیین كرده است، اظهار كرد: با توجه به اینكه مناسب سازی جزو سیاست های كاری شهرداری بوده امسال بودجه مناسب تری به این بحث اختصاص یافته است.

انصاری در رابطه با بودجه اختصاص یافته 4 منطقه شهرداری به بحث مناسب سازی، افزود: در منطقه یك شهرداری، بودجه مصوب یك میلیون میلیارد و 500 میلیون تومان بوده كه تاكنون یك میلیارد و 100 میلیون تومان آن محقق شده و در منطقه دو شهرداری بودجه مصوب یك میلیارد تومان بوده كه 742 میلیون تومان محقق و عملیاتی شده است.

این مسئول با بیان اینكه منطقه سه شهرداری بودجه مصوب یك میلیارد تومان بوده كه 844 میلیون تومان محقق و انجام شده است، تصریح كرد: در منطقه چهار شهرداری بودجه مصوب یك میلیارد تومان، اكنون 824 میلیون تومان آن محقق شده است.

سرپرست معاونت عمرانی شهرداری زنجان خاطرنشان كرد: هر منطقه به میزان 300 میلیون تومان برای خرید آهن آلات به عنوان بحث های پن ریل ها و پل های معابر تخصیص یافته كه بخش اعظم آن هزینه و اقدام شده است.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۱۵:۱۴ - ۱۳/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۲۰۷