دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

پرداخت 1.4 میلیارد تومان به 24 نفر از دانش آموزان حادثه دیده شین آبادی
 
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی بهزیستی آذربایجان غربی سعید فریور اظهار داشت: یك میلیارد و 400 میلیون تومان به 24 نفر از دانش آموزان حادثه دیده شین آباد پرداخت شد.

وی ادامه داد: طی هفته معلولین در آذرماه به دانش آموزان حادثه دیده شین آباد به ازای هر دانش آموز بر اساس سطح معلولیت در 4 سطح خفیف ،متوسط، شدید و خیلی شدید  با حداقل 15میلیون و 500هزار تومان برای هر دانش آموز با سطح معلولیت خفیف تا حداكثر 81  میلیون تومان برای هر دانش آموز با  سطح معلولیت خیلی شدید پرداخت شده است.

مدیركل بهزیستی آذربایجان غربی تصریح كرد: در مجموع برای 24 نفر از اولیاء دانش آموزان مبلغ 614میلیون تومان  و  برای 24 نفر از دانش آموزان حادثه دیده نیز مبلغ 786 میلیون تومان پرداخت شد. 

فریور خاطرنشان كرد: اعتبار پرداختی برای دانش آموزان به حساب بلند مدت بانكی و برای والدین به حساب جاری واریز شد و این پرداختی های تحت عنوان كمك موردی معیشت ،كمك هزینه درمان و پرداخت شده است.

مدیركل بهزیستی  آذربایجان غربی یادآور شد: در استان 89 هزار و 365خانوار تحت پوشش بهزیستی هستند كه از این تعداد 42 هزار و 775 خانوار معلول، مستمری بگیر هستند.

وی گفت: طی هفته معلولین 4 مركز آموزشی_توانبخشی در شهرهای پیرانشهر،پلدشت، سلماس و چایپاره باهدف خدمات رسانی به جامعه هدف افتتاح شد.

انتهای پیام/ 

انتهای پیام
منبع خبر:
خبرگزاری فارس
   تاریخ: ۱۸:۱۳ - ۱۴/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۱۶۲