دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

مركز توانبخشی جمعیت هلال احمر رفسنجان مجهز می شود
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان كرمان خبر داد: با جذب و كمك های خیرین داوطلب؛ مركز توانبخشی هلال احمر شهرستان رفسنجان مجهز می شود.


به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان كرمان؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان كرمان در سفر یك روزه به شهرستان رفسنجان گفت: با جذب و كمك های خیرین داوطلب؛ مركز توانبخشی جمعیت هلال احمر رفسنجان مجهز می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان كرمان در نشست مشترك با امام جمعه و نماینده مردم شهرستان های رفسنجان و انار بیان كرد: موقوفات بخش كشاورزی جمعیت هلال احمر احیا شده است و بخش درمانی آن نیز در حال بروز رسانی است.

وی با اشاره به اینكه درآمدهای موقوفات جمعیت هلال احمر شهرستان رفسنجان فقط در راستای نیات واقفین در شهرستان هزینه می شود، افزود: درصدد تامین نیازهای بخش درمانی با كمك خیرین و نیكوكاران شهرستان هستیم.

وی خاطرنشان كرد: با توجه به محدودیت های مالی جمعیت هلال احمر در تامین تجهیزات مورد نیاز پایگاه های امدادونجات رفسنجان به حمایت های خیرین و بنگاه های اقتصادی شهرستان نیازمندیم.

امام جمعه شهرستان رفسنجان در این نشست با اشاره به وسعت و ظرفیت های شهرستان؛ راه اندازی مركز جامع توانبخشی متناسب با نیاز مردم از ضروریات شهرستان عنوان كرد و گفت: این مركز در سطح شهر و در دسترس مردم باید راه اندازی شود تا بیمارانی كه دوره درمان طولانی سپری می كنند در ایاب و ذهاب مشكل نداشته باشند.

وی با اشاره به قول مساعدت در جذب خیرین با هدف تجهیز مركز توانبخشی جمعیت هلال احمر شهرستان رفسنجان افزود: شفاف سازی خدمات موقوفات هلال احمر با ارائه گزارش سالانه؛ در جذب و اعتماد مردم به حوزه وقف و كمك رسانی بسیار حائز اهمیت است.

وی در پایان از خدمات شایسته جمعیت هلال احمر در همه عرصه های امدادی و بشردوستانه نیز تشكر و قدردانی كرد.

نماینده مردم شهرستان انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در این نشست بیان كرد: بزرگ ترین موقوفات جمعیت هلال احمر كشور مربوط به شهرستان رفسنجان است كه احیا و رسیدگی موقوفات در اولویت و ضروری است.

حسین جلالی با اشاره به كمبود تعداد پایگاه های امدادونجات در محورهای مواصلاتی شهرستان رفسنجان بیان كرد: تجهیزات امدادونجات جمعیت هلال احمر در پایگاه های امدادی نیز باید تقویت و بروز رسانی شود.
منبع خبر:
سلامت
   تاریخ: ۱۷:۱۸ - ۲۷/۱۱/۱۳۹۹   بازدید: ۱۳۷