دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

پویایی دانش آموزان معلول با اجرای بسته های تحولی
 
رئیس آموزش و پرورش استثنایی كرمان گفت: اجرای بسته های تحولی در راستای پویایی دانش آموزان با نیاز های ویژه بسیار موثر است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از كرمان، عباس صفوی رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان كرمان در مراسم گرامیداشت هفته جهانی معلولان با اشاره به توانمندی های معلولان گفت: اجرای بسته های تحولی در راستای پویایی دانش آموزان با نیاز های ویژه بسیار موثر است.

او افزود: معلولان به ویژه دانش آموزان و معلمان دارای معلولیت همواره نشان داده اند كه توانایی های زیادی دارند و با انگیزه برای اثبات وجود خود تلاش كرده اند.

او ضمن ارائه گزارش از عملكرد اداره آموزش و پرورش استثنایی استان به تشریح اهداف و برنامه های این هفته پرداخت و گفت: حقوق معلولان باید رعایت شود و با تلاش همه كاركنان مجموعه آموزش و پرورش استثنایی استان كرمان خدمات خوبی در زمینه توانبخشی انجام شده است.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان كرمان بیان كرد: با توجه به سند تحول بنیادین، سازمان آموزش و پرورش استثنایی بسته های تحولی مناسبی را جهت خدمت به دانش آموزان با نیاز های ویژه طراحی و اجرا كرده كه این گام بزرگی در جهت پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت است.

صفوی ضمن اشاره به نقش ویژه ی والدین در زیست بوم كرونا از تلاش های مستمر و موثر همكاران آموزش و پرورش استثنایی و نیز سایر سازمان های همكار و همسو از جمله بهزیستی، استانداری و سازمان های خیریه و مردم نهاد قدردانی كرد.

در مراسم گرامیداشت هفته جهانی معلولان كه در دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، همچنین از دانش آموزان ممتاز حائز رتبه برتر در جشنواره های فرهنگی، هنری و قرآنی در سطح كشور و استان تجلیل شد و پس از مراسم هم مسئولان از نمایشگاه دستاورد ها و توانمندی های دانش آموزان با نیاز های ویژه دیدن كردند.
   تاریخ: ۱۸:۴۲ - ۱۶/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۱۸۴