دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

پیام مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه، در گرامیداشت حماسه 16 آذر و روز دانشجو
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی:

پیام مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه، در گرامیداشت حماسه 16 آذر و روز دانشجو

حجت الاسلام والمسلمین دكتر محمد افشاری مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه با انتشار پیام ضمن گرامیداشت روز دانشجو،یاد و خاطره شهدای مبارزه با استكبار در روز 16 آذر را گرامی داشت.

به گزارش وبدای دانشگاه بنقل از روابط عمومی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه، متن پیام به شرح زیر است :

حماسه شانزده آذر نماد ملّی مبارزه دانشجویان مسلمان با استكبار جهانی ، ظلم و برگ زرینی از رویش های انقلاب است در این حماسه، شهادت مظلومانه دانشجویان تداعی اقتدار در گرو دانش، بینش و بصیرت است.

در بیانیه گام دوم آنجا كه افق نگاه به آینده مطرح می شود، رهبر معظم انقلاب اولین توصیه را علم و پژوهش می دانند و با تكیه براین واقعیت كه «دانش، آشكارترین وسیله عزت و قدرت یك كشور است» یكی از مهم ترین رسالت های دانشجویان را تبیین می كنند و این مهم بیانگر رسالت علمی و بطور خاص در این دانشگاه، رسالت اجتماعی دانشجویان است كه در كنار علم و تخصص ،تعهد و مسئولیت پذیری را سرلوحه قرار دهند و در جامعه نقش آفرینی نمایند .

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنبش دانشجویی، فرارسیدن 16 آذرماه، روز دانشجو را به كلیه دانشگاهیان كشور به ویژه دانشجویان دانشگاه علوم توانبخشی وسلامت اجتماعی تبریك و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال دانش، بینش و بصیرت روز افزون دانشجویان را در ارتقا عرصه های علمی و اجتماعی كشور مسئلت می نمایم.
   تاریخ: ۱۳:۲۳ - ۱۶/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۱۷۵