دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

دستگاه های اجرایی اردبیل از ظرفیت معلولان توانمند بهره گیری كنند
 
گروه استان ها ــ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: انتظار می رود دستگاه های اجرایی استان اردبیل در راستای اجرای كامل قانون برای استفاده از توانمندی ها و استعداد بالای جامعه معلولان مشاركت جدی داشته باشند.
دستگاه های اجرایی اردبیل از ظرفیت معلولان توانمند بهره گیری كنند
گروه استان ها ــ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: انتظار می رود دستگاه های اجرایی استان اردبیل در راستای اجرای كامل قانون برای استفاده از توانمندی ها و استعداد بالای جامعه معلولان مشاركت جدی داشته باشند. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت الله سیدحسن عاملی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از فعالین انجمن های افراد دارای معلولیت شهرستان های پارس آباد و اردبیل اظهار داشت: در راستای پیگیری موانع و مشكلات اجرای قانون جامع حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت امری لازم و حائز اهمیت است كه انتظار می رود در این زمینه دستگاه های اجرایی مشاركت های لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینكه رفع موانع اجرای قانون جامع حمایت از حقوق معلولان در دستور كار قرار گرفته است بیان كرد: در راستای رفع برخی از مشكلات و خلاءهای قانونی و با هدف حمایت از معلولان توانمند درصدد هستیم موفق عمل كرده و مشكلات اشتغال و مشكلات مربوط به مسكن مددجویان را برطرف سازی كنیم.

پای دردودل معلولان شهرستان ری/ دغدغه هایی كه پایان ندارد/ چرا معضلات معابر برای تردد معلولان برطرف نمی شود؟ + فیلم
مدال آوران پاراآسیایی جوانان؛ گنج هایی برای آینده ورزش معلولان
امید و تلاش در كارگاه هنری معلولان فرشته ها / اینجا محدودیت از پای در آمده است + فیلم
عاملی تصریح كرد: انتظار می رود دستگاه های اجرایی استان اردبیل در راستای اجرای كامل قانون برای استفاده از توانمندی ها و استعداد بالای جامعه معلولان مشاركت جدی داشته باشند تا بتوانیم بر این اساس مشكلات موجود را برطرف كرده و به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

در ادامه بهزاد ستاری رئیس سازمان بهزیستی استان اردبیل بیان كرد: تمام تلاش خود را برای حمایت از معلولان تمام تلاش خود را به كار می گیریم كه به همین منظور جذب 3 درصدی سهم اشتغال معلولان در دستگاه های دولتی، تامین كامل هزینه های درمانی و توانبخشی معلولان و مناسب سازی اماكن عمومی و فضاهای شهری را در استان رقم زدیم.
منبع خبر:
تسنیم
   تاریخ: ۱۲:۱۸ - ۲۲/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۱۵۳