دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

برای تأمین نیازهای دارویی ایثارگران نیازمند یاری هلال احمریم
 
با انتصاب دكتر پیرحسین كولیوند به عنوان رئیس جمعیت هلال احمر و تعریف اهداف و برنامه های جدید این نهاد عام المنفعه بین المللی در حوزه پیشگیری و ساماندهی بحران های طبیعی و غیرطبیعی قرار است در این ستون ضمن گفت وگو با مسئولان، كارشناسان و پیشكسوتان حوزه بحران و امدادونجات، از آنها درباره ضرورت فعالیت و افق های پیش روی هلال احمر در این حوزه بپرسیم. صحبت هایی كه می تواند راهگشای تحقق اهداف جمعیت در دوره مدیریت جدید باشد. این بار علیرضا عباسپور، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، با ما به گفت وگو نشست.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تبریك انتصاب پیرحسین كولیوند به عنوان رئیس جمعیت هلال احمر بر ضرورت افزایش تعامل بیشتر جمعیت هلال احمر برای تأمین داروهای خانواده شهدا و جانبازان
تأكید كرد.
علیرضا عباسپور گفت كه متأسفانه همواره موضوع تأمین داروی خانواده شهدا و ایثارگران به خصوص در بخش داروهای خاص و كمیاب یكی از دغدغه های اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران است و تحریم های دارویی این مشكلات را پیچیده تر كرده است. امیدواریم در تعامل بهتر و بیشتر با جمعیت هلال احمر زمینه رفع این دغدغه ها را فراهم آوریم.
به گفته او، ایثارگران و جانبازان امروز، داوطلبان دوران 8 سال دفاع مقدس هستند كه امروز نیازمند حمایت و توجه بیش از پیش مسئولان هستند و با تقویت تعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعیت هلال احمر می توان زمینه بهره گیری آنها را از خدمات مركز توانبخشی هلال احمر فراهم كرد.
منبع خبر:
روزنامه شهروند
   تاریخ: ۰۱:۴۲ - ۲۳/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۱۷۵