دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

300 معتاد متجاهر در البرز جمع آوری شدند
 
كرج - ایرنا - رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز از جمع آوری 300 معتاد متجاهر طی 2 روز گذشته در این استان خبر داد.
300 معتاد متجاهر در البرز جمع آوری شدند كرج - ایرنا - رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز از جمع آوری 300 معتاد متجاهر طی 2 روز گذشته در این استان خبر داد.

سرهنگ علی سلیم پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اجرای طرح ضربتی جمع آوری معتادان در2 مرحله برای جمع آوری 700 نفر اجرایی شده كه مرحله اول آن با جمع آوری 300 نفر به پایان رسید و 400 نفر دیگر نیز طی چند روز آینده نیز ساماندهی می شوند.

وی اضافه كرد كه با برگزاری جلسات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به ریاست استاندار البرز، مقرر شد كه همه دستگاه های ذیربط برای اجرای این طرح اهتمام ویژه ای داشته باشند كه دراجرای این طرح نیز این مشاركت به خوبی انجام شد.

سلیم پور خاطرنشان كرد كه یكی از اولویت های مهم پلیس البرز مبارزه قاطع و جدی با قاچاقچیان مواد مخدر بوده و خانواده ها به عنوان عامل مهم در پیشگیری و كنترل معضل بزرگ مواد مخدر با مراقبت بیشتر از فرزندان خود هستند.

وی به اجرای طرح های پاكسازی در مناطق آلوده استان البرز اشاره كرد و افزود: طرح پاكسازی نقاط آلوده در مناطق مختلف در حال اجرا است كه به صورت مستمر در مناطقی مثل حصار، مهدی آباد و ملك آباد با برنامه ریزی های اطلاعاتی و عملیاتی اجرا می شود.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز دربخش دیگری ازسخنان خود گفت : بیش از 19 تن انواع مخدر در سال جاری توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان كشف شده كه از مجموع مواد كشف شده بیش از 12تن دراستان البرز و بقیه درعملیات های مشترك در استان های مختلف كشور بوده است.

سلیم نژاد بیان داشت كه در این مدت 596 قاچاقچی و سه هزارو 358 توزیع كننده و خرده فروش دستگیرشدند.

وی افزود: همچنین طی سال جاری 31 باند بزرگ قاچاق مواد مخدر متلاشی و 415 دستگاه خودروی سبك و سنگین از قاچاقچیان كشف شده است.

وی بیان داشت : پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز درسال جاری بیش از 880 طرح پاكسازی مناطق آلوده را در شهرستان های استان البرز اجرا كردند و 10 هزارو 280 معتاد جمع آوری شدند.

رییس پلیس مبارزه مواد مخدرالبرز با تاكید بر این موضوع كه برای ریشه كن كردن معضل مواد مخدر نیاز به همكاری همه آحاد جامعه و مسئولان است، گفت: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت عمومی به ویژه سوداگران مرگ با جدیت برخورد می كند و اجازه نمی دهد كه جامعه از سوی این افراد نا امن شود.

برچسب ها
- البرز
- اختصاصی ایرنا
- ستاد مبارزه با مواد مخدر
- ساماندهی معتادان متجاهر
- پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۰۸:۱۱ - ۲۸/۱۱/۱۳۹۹   بازدید: ۱۳۷