دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

فراخوان نخستین جشنواره ملی رسانه و ایمنی بهداشت
 
مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی رسانه و ایمنی بهداشت تا بیستم اسفند است.
فراخوان نخستین جشنواره ملی رسانه در شیرازبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، مركز فارس، دبیر انجمن علمی دانشجویان مهندسی بهداشت حرفه ای دانشگاه گفت: با توجه به اهمیت ویژه رسانه ها و تكنولوژی های ارتباطی و نیز ضریب نفوذ بالای فضای مجازی در سطوح مختلف جامعه، امروزه استفاده از روش های مختلف آموزشی و چند رسانه ای، یكی از بهترین راه های ارتقای سطح آگاهی و دانش عمومی جامعه به شمار می رود.
زیبا طاهرزاده افزود:پس از انجام رایزنی های متعدد و كارشناسی های مستمر تصمیم گرفته شد تا نخستین جشنواره رسانه را با موضوع ایمنی و بهداشت حرفه ای با فراخوان عمومی به صورت كشوری برگزار شود.
دبیر انجمن علمی دانشجویان مهندسی بهداشت حرفه ای دانشگاه اظهار كرد: بخش های متعدد و متنوعی برای توسعه هر چه بیشتر این رویداد بزرگ علمی كشور در نظر گرفته شده است كه از جمله می توان به تهیه پوستر، پادكست، كلیپ های آموزشی، فیلم كوتاه، انیمیشن، لوگو، اینفوگرافی، موشن گرافی، كاریكاتور و پی نما (كمیك استریپ) اشاره كرد.
طاهرزاده در ارتباط با موضوعات اصلی و محور های كلیدی این فستیوال رسانه ای توضیح داد: «ایمنی و سلامت در محیط های كاری»، «سلامت شغلی كاركنان»، «رفتار های ناایمن در محیط های كاری»، «ایمنی و بهداشت حرفه ای در مشاغل خاص»، «فرهنگ بهداشت، ایمنی و محیط زیست»، «اثرات عوامل زیان آور محیط كار»، «ارگونومی در محیط های كاری» و «استرس های شغلی و چالش های روانی محیط كار» موضوعات اصلی این جشنواره را تشكیل می دهند.
این عضو شورای مركزی انجمن علمی كشوری مهندسی بهداشت حرفه ای گفت: با توجه به شیوع جهانی كرونا ویروس جدید طی یك ساله گذشته و تاثیرات روحی و روانی به جای مانده در افراد، موضوع «چالش های كووید19 در محیط های كاری» به عنوان بخش ویژه این رویداد علمی و فرهنگی انتخاب شده است.
دبیر انجمن علمی دانشجویان مهندسی بهداشت حرفه ای دانشگاه علوم پزشكی شیراز نشانی الكترونیكی https://:congressapp.ir/ohsh را به عنوان محل رسمی نام نویسی و ثبت آثار در این جشنواره كشوری معرفی و آخرین مهلت برای ثبت اثر را تا پایان روز 20 اسفند سال جاری اعلام كرد.
   تاریخ: ۱۷:۰۴ - ۲۸/۱۱/۱۳۹۹   بازدید: ۱۵۴