دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

برگزاری وبینار علل اجتماعی سلامت و بیماری
 
وبینار علل اجتماعی سلامت و بیماری در شیراز 29 بهمن از ساعت 19 تا 21 برگزار می شود.
برگزاری وبینار علل اجتماعی سلامت و بیماریبه گزارش خبرگزاری صداوسیما،مركز فارس،معاون پژوهشی جهاددانشگاهی استان فارس با اشاره به اقدامات پژوهشی و تحقیقاتی این نهاد در زمینه علوم رفتاری و مسائل اجتماعی، از برگزاری وبیناری با عنوان علل اجتماعی سلامت و بیماری خبر داد.
دكتر مریم سروش گفت: وبینار علل اجتماعی سلامت و بیماری یك رویداد علمی ویژه دانشجویان دوره های تحصلات تكمیلی، پژوهشگران و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و مراكز آموزشی است.
او با اشاره به اینكه وبینار مذكور 29 بهمن با سخنرانی پرفسور "ویلیام سی. كاگرهام" برگزار خواهد شد، گفت: زمان برگزاری این وبینار، ساعت 19 تا 21 تعیین شده است.
سروش ادامه داد: سخنران این وبینار، استاد ممتاز بازنشسته جامعه شناسی دانشگاه آلاباما، بیرمنگام آمریكا است و سخنرانی خود را با زبان انگلیسی ارائه خواهد كرد.
او با بیان اینكه كاكرهام از برجسته ترین اساتید جهان در حوزه جامعه شناسی سلامت بوده و دارای تالیفات متعددی در حوزه عوامل اجتماعی موثر بر سلامت است، خاطرنشان كرد كه این وبینار با همكاری جهاددانشگاهی استان فارس و دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی شیراز برگزار می شود.
سروش یادآور شد: دپارتمان مدیریت رفاه اجتماعی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با همكاری گروه پژوهشی علوم رفتاری جهاددانشگاهی فارس، برگزاری این وبینار علمی تخصصی را بر عهده دارند.
معاون پژوهشی جهاددانشگاهی استان فارس از علاقه مندان دعوت كرد كه از طریق https://connect.uswr.ac/swhm به این وبینار بپیوندند.
   تاریخ: ۱۳:۳۶ - ۲۸/۱۱/۱۳۹۹   بازدید: ۱۴۹