دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

رشادت های فرماندهان دفاع مقدس باید به الگوی جوانان كشور تبدیل شود
 
معاون اول رییس جمهور با جانبازان مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی دهكده نشاط ولیعصر(بقیه الله) دیدار و گفتگو كرد.


معاون اول رییس جمهور با جانبازان مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی دهكده نشاط ولیعصر(بقیه الله) دیدار و گفتگو كرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمد مخبر شامگاه دوشنبه همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، در فضایی صمیمانه با جانبازان این مجتمع به گفتگو پرداخت و پای درد و دل آنان نشست.

معاون اول رییس جمهور همچنین در سالن ورزشی و بدنسازی این مجتمع حضور یافت و ضمن همراهی با جانبازان ورزشكار، از نزدیك نظاره گر تمرینات ورزشی ایشان در رشته های بسكتبال، بدنسازی و فوتبال دستی توسط جانبازان مجتمع بود.

معاون اول رییس جمهور در ادامه، در جمع جانبازان پس از استماع سخنان و مشكلات آنان، ضمن تبریك میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز گفت: در نخستین جلسه هیات دولت گزارشی از مشكلات مطرح شده ارائه و مسائل را پیگیری خواهم كرد.

مخبر با بیان اینكه تمامی جانبازان به ویژه عزیزان 70 درصد و بویژه جانبازان نخاعی با مسائل و مشكلات بسیار زیادی روبرو هستند، افزود: این جانبازان و خانواده های آنان بسیار تحت فشار هستند كه تلاش خواهیم كرد تا حد امكان به مطالبات این عزیزان پاسخ دهیم.

معاون اول رییس جمهور به نقش فرهنگی ایثارگران و جانبازان در كشور اشاره و خاطرنشان كرد: اگر چه ممكن است دشمنان از تجهیزات و سلاح های پیشرفته برخوردار باشند، اما فاقد فرهنگ ایثار و شهادت هستند و این بزرگترین موهبتی است كه شهدا، جانبازان و ایثارگران در كشور ما آن را نهادینه كرده اند.

وی با بیان اینكه باید در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیش از گذشته تلاش شود، تصریح كرد: باید در مدارس، دانشگاه ها و مراكز آموزشی كشور به موضوعات فرهنگی توجه بیشتری معطوف شود و شجاعت و رشادت های فرماندهان دفاع مقدس به عنوان الگو به جوانان معرفی شود.

مخبر اظهار امیدواری كرد دولت سیزدهم بتواند دین خود را به جانبازان ادا كرده و مسائل و مشكلات آنان را مرتفع كند.

جانبازان مجتمع دهكده نشاط ولیعصر نیز در این دیدار مشكلات و مسائل خود را مطرح كردند.
منبع خبر:
شبستان
   تاریخ: ۱۹:۴۶ - ۱۷/۱۲/۱۴۰۰   بازدید: ۱۸۶