دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

وب دا - دیدار نوروزی رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با كادر درمان دو بیمارستان روانپزشكی رازی و توانبخشی رفیده
 
دكتر حمیدرضا خانكه رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی امروز (دوشنبه) با همراهی جمعی از مدیران دانشگاه و دو بیمارستان روانپزشكی رازی و توانبخشی رفیده، از این مراكز درمانی بازدید كرد و فرارسیدن نوروز را به كادر درمان تبریك گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛ دیدار نوروزی رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با كادر درمان دو بیمارستان روانپزشكی رازی و توانبخشی رفیده
دكتر حمیدرضا خانكه رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی امروز (دوشنبه) با همراهی جمعی از مدیران دانشگاه و دو بیمارستان روانپزشكی رازی و توانبخشی رفیده، از این مراكز درمانی بازدید كرد و فرارسیدن نوروز را به كادر درمان تبریك گفت.

دیدار نوروزی رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با كادر درمان دو بیمارستان روانپزشكی رازی و توانبخشی رفیده

به گزارش وبدای دانشگاه بنقل از روابط عمومی مركز روانپزشكی رازی، دكتر خانكه رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در این برنامه، از اورژانس مركز، بخش های مهر و نظام مافی مركز روانپزشكی رازی بازدید كرد و ضمن عرض تبریك عید نوروز به كاركنان این بخش ها و توجه به خواسته های آنان، از نزدیك روند ویزیت بیماران و وضعیت بیماران بستری را مورد بررسی قرار داد.

رئیس دانشگاه همچنین در جریان این بازدید و در گفت وگو با مسئولان مركز،" آماده كردن پروتكل بستری در بخش تحت نظر، ایجاد تنوع در خدمات این مركز روانپزشكی، تنوع خدمات پزشكی و ارتقای ضریب اشغال تخت ها در سال جدید " را مورد تاكید قرار داد.

دكتر خانكه در پایان این برنامه، با حضور در دفتر موسسه خیریه حمایت از بیماران مركز روانپزشكی رازی، از نزدیك در جریان وضعیت كمك های مردمی به بیماران در ایام نوروز قرار گرفت.

بازدید رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی از چگونگی فعالیت بیمارستان توانبخشی رفیده

رئیس دانشگاه همچنین به اتفاق چند تن از مدیران، با حضور در بیمارستان توانبخشی رفیده و دیدار با كادر درمان در بخش جراحی این بیمارستان، ضمن عرض تبریك سال نو، از بیماران بستری نیز عیادت كرده و در گفت وگو با آنان و همراهانشان، از كم و كیف خدمات ارائه شده به بیماران، بویژه در ایام تعطیلات نوروزی، جویا شد كه بیماران و خانواده های آنان از خدمات تخصصی این بیمارستان اعلام رضایت كردند.

گفتنی است؛ دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با 23 گروه آموزشی و 8 مركز تحقیقات تحت نظارت وزارت بهداشت، علاوه بر تعلیم و تربیت نیروی متخصص در رشته های سه حوزه سلامت (توانبخشی، سلامت اجتماعی و سلامت روانی)، از طریق مراكز درمانی تابعه (مركز روانپزشكی رازی و بیمارستان توانبخشی رفیده)، نسبت به ارائه خدمات مربوط به این سه حیطه فعالیت دانشگاه اقدام می كند.

مركز آموزشی – درمانی روانپزشكی رازی كه در منطقه امین آباد شهر ری واقع شده، با بهره گیری از توان تخصصی متخصصان و اساتید دانشگاه و كادری مجرب، انواع اختلالات اعصاب و روان را بصورت سرپایی (كلینیك ها) و بستری در بخش های مختلف، درمان می كند.

بیمارستان توانبخشی رفیده نیز كه در منطقه قیطریه تهران واقع شده است از جمله مراكز درمانی تابعه دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی می باشد كه با بهره گیری از توان تخصصی اعضای هیات علمی دانشگاه و بكارگیری تجهیزات پیشرفته، انواع خدمات تخصصی توانبخشی را با تعرفه های دولتی در دو فاز سرپایی و بستری، به بیماران و مددجویان ارائه می دهد.

منبع خبر:
وب دا
   تاریخ: ۱۰:۳۷ - ۱۵/۰۱/۱۴۰۱   بازدید: ۱۷۵