دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳

افتتاح 53مركز "مثبت زندگی" در قزوین
 
مدیركل بهزیستی استان قزوین گفت: 53مركز مثبت زندگی با هدف ارتقاء كیفیت خدمات بهزیستی به مددجویان تحت پوشش در ایام الله پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی افتتاح می شود.
افتتاح 53مركز مدیركل بهزیستی استان قزوین گفت: 53مركز مثبت زندگی با هدف ارتقاء كیفیت خدمات بهزیستی به مددجویان تحت پوشش در ایام الله پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علیرضاوارثی، مدیركل بهزیستی استان قزوین با اشاره به ارتقاء كیفیت خدمات به مددجویان و تسریع در ارائه خدمات گفت: تاسیس مراكز مثبت زندگی در راستای تحقق چشم انداز سازمان بهزیستی و توسعه ماموریت ها و ضرورت توسعه خدمات عدالت محور و بهره مندی از ظرفیت های مردمی و تحقق شاخصهای سلامت اجتماعی و رعایت حقوق شهروندی است.

او ادامه داد: با عنایت به بند 4 ماده 26 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و بند 4 ماده 57 قانون احكام دائمی به منظور سازماندهی شبكه ای و ارائه خدمات بر پایه عدالت، 53واحد غیر دولتی تحت عنوان مراكز مثبت زندگی جهت ارائه مجموعه ای از خدمات سطح یك سازمان بهزیستی در قالب 22خدمت با محوریت مددكاری اجتماعی و در بستر فناوری و بهتر زیستن آحادجامعه در بهمن ماه سال جاری دراستان قزوین راه اندازی می شود.

این مقام مسئول اهداف مهم ایجاد این مراكز را تسهیل دسترسی گروه های هدف به خدمات سازمان، توزیع عادلانه، ارائه متمركز، ارتقاءكیفیت خدمات، كاهش بهای تمام شده، كاهش زمان و مسافت مراجعه مددجو، پاسخگویی، دریافت خدمات سطح یك و افزایش رضایت مندی مردم برشمرد.

وارثی با اشاره به نحوه تشكیل این مراكز در هر شهرستان بر اساس پرونده های مستمری بگیر گفت: توزیع جغرافیایی پرونده ها، تكریم ارباب رجوع بر اساس توجه به ارزش ها و فرهنگ های هر منطقه و دسترس پذیری آسان از دیگر اهداف این طرح است.

مدیركل بهزیستی استان قزوین بیان كرد: تامین نیروی انسانی شاغل در هریك از این مراكز بر اساس رشته های مرتبط با سازمان و با انجام مصاحبه صورت می گیرد و پرونده های اختصاص یافته به صاحب امتیاز هر مركز 450پرونده است.

46
منبع خبر:
خبر آنلاین
   تاریخ: ۰۹:۱۵ - ۱۲/۱۱/۱۳۹۹   بازدید: ۱۳۴