دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۵ مهر ۱۴۰۳

جمع آوری معتادان متجاهر بدون اصلاح فرآیند فنی و اجرایی، كاری تكراری است
 
رئیس كمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: جمع آوری معتادان متجاهر بدون اصلاح فرآیند فنی و اجرایی، كاری تكراری است. به گزارش ایرنا، نرگس معدنی پور درباره وعده جمع آوری یك ماهه معتادان متجاهر كه از سوی شهردار تهران مطرح شده بود، اظهار كرد: اگر به سوابق یك دهه گذشته مراجعه كنیم، ...
رئیس كمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: جمع آوری معتادان متجاهر بدون اصلاح فرآیند فنی و اجرایی، كاری تكراری است.
به گزارش ایرنا، نرگس معدنی پور درباره وعده جمع آوری یك ماهه معتادان متجاهر كه از سوی شهردار تهران مطرح شده بود، اظهار كرد: اگر به سوابق یك دهه گذشته مراجعه كنیم، خواهیم دید چالش های مختلفی بر سر راه این آسیب اجتماعی و جمع آوری معتادان متجاهر قرار دارد.
وی افزود: ضعف در شناسایی به موقع و نظام ارجاع بین سازمانی، ضعف در هم افزایی زیرساخت ها و ارائه خدمت و ضعف در نظام توانبخشی و بازتوانی، مهم ترین چالش ها در زمینه جمع آوری، نگهداری و ساماندهی معتادان متجاهر است.
معدنی پور تاكید كرد: علت این كه با وجود تلاش های گسترده دستگاه های مختلف، از جمله شهرداری تهران برای مدیریت این آسیب اجتماعی، باز هم شاهد حضور معتادان متجاهر در سطح شهر هستیم به چالش ها و نقص هایی برمی گردد كه در فرایند مدیریت فنی و اجرایی این آسیب اجتماعی است.
رئیس كمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: به نظر می رسد تلاش ها در مدیریت پدیده معتادان متجاهر، بهتر است بر اصلاح این چالش ها و بهبود فرایندهای فنی و اجرایی متمركز شود.
معدنی پور با اشاره به ضرورت برطرف شدن چالش ها خاطرنشان كرد: به عبارت دیگر، تا زمانی كه این چالش ها بر طرف نشوند، مشكلات در مدیریت این آسیب اجتماعی، همواره به جای خود باقی خواهد ماند و حتی اگر توفیق هایی نیز حاصل شود ، باز هم طولی نخواهد كشید كه زنجیره معیوب پدیده معتادان متجاهر ، تكرار خواهد شد.
منبع خبر:
روزنامه ابتكار
   تاریخ: ۰۳:۵۷ - ۱۸/۰۱/۱۴۰۱   بازدید: ۱۶۶