دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۵ مهر ۱۴۰۳

رییس سازمان بهزیستی از مركز توانبخشی اعصاب و روان بروجرد دیدن كرد
 
بروجرد - ایرنا - علی محمد قادری معاون وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان بهزیستی كشور از مركز توانبخشی اعصاب و روان ابن سینای بروجرد و مركز نگهداری معلولان شهید احسان مطیعی دیدن كرد.
رییس سازمان بهزیستی از مركز توانبخشی اعصاب و روان بروجرد دیدن كرد بروجرد - ایرنا - علی محمد قادری معاون وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان بهزیستی كشور از مركز توانبخشی اعصاب و روان ابن سینای بروجرد و مركز نگهداری معلولان شهید احسان مطیعی دیدن كرد.

به گزارش ایرنا، علمی محمد قادری پنجشنبه شب در سفر به شهرستان بروجرد از مركز توانبخشی اعصاب و روان بروجرد، مركز نگهداری معلولان شهید احسان مطیعی بازدید و با خانواده شهید علی جعفری پور دیدار كرد.

خانواده شهید علی جعفری پور به واسطه داشتن فرزند معلول تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند.

مركز توانبخشی اعصاب و روان ابن سینای بروجرد از سال 1382 فعالیت خود را شروع كرده و هم اكنون93 بیمار اعصاب و روان از 16 تا 60 سال در این مركز نگهداری می شود.

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، بهرام ستاری معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان، مدیركل بهزیستی لرستان و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی علی محمد قادری معاون وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان بهزیستی را در این سفر همراهی كردند.

برچسب ها
- سازمان بهزیستی
- بروجرد
- ایرنا
- سازمان بهزیستی كشور
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۲۲:۲۶ - ۲۵/۰۱/۱۴۰۱   بازدید: ۱۴۵