دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

سرای شركت های دانش بنیان در نمایشگاه تجهیزات پزشكی ارمنستان
 
سرای شركت های دانش بنیان در نمایشگاه تخصصی بین المللی تجهیزات پزشكی و سلامت ایران با حمایت صندوق نوآوری وشكوفایی در ایروان پایتخت ارمنستان برپا می شود.
سرای شركت های دانش بنیان در نمایشگاه تجهیزات پزشكی ارمنستانبه گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری وشكوفایی، در این نمایشگاه شركتهای دانش بنیان فعال در حوزه های تجهیزات پزشكی، اتاق عمل، اورژانس، پوشیدنی، لوازم مصرفی پزشكی، آزمایشگاهی، دندانپزشكی، لوازم و محصولات ارتوپدی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی، رادیولوژی و سونوگرافی، محصولات انفورماتیكی تشخیصی، نانو فناوری و نوآوریهای پزشكی و تجهیزات توانبخشی و بهزیستی حضور پیدا می كنند.
ظرفیت حضور شركتهای دانش بنیان در سرای نمایشگاه تخصصی بین المللی تجهیزات پزشكی و سلامت محدود است و فقط 15 شركت امكان حضور خواهند داشت.
یكی از برنامه های صندوق نوآوری وشكوفایی برای كمك به توسعه بازار صادراتی شركتهای دانش بنیان، حمایت از حضور آنها در نمایشگاه های معتبر بین المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی سالن است.
علاقه مندان برای حضور در سالن شركتهای دانش بنیان در این نمایشگاه می توانند تا 25 اردیبهشت ماه به سامانه غزال به نشانی ghazal.inif.ir مراجعه كنند.
   تاریخ: ۱۸:۴۰ - ۰۴/۰۲/۱۴۰۱   بازدید: ۱۸۷