دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

100 میلیارد ریال اعتبار برای تكمیل مجتمع توانبخشی ایثارگران گلستان اختصاص یافت
 
گرگان - ایرنا - مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: 100 میلیارد ریال از اعتبارات مصوب سفر دولت سیزدهم به این استان برای سرعت بخشیدن به تكمیل طرح ساختمان مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثارگران گرگان اختصاص یافت.
100 میلیارد ریال اعتبار برای تكمیل مجتمع توانبخشی ایثارگران گلستان اختصاص یافتمجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثارگران گرگان گرگان - ایرنا - مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: 100 میلیارد ریال از اعتبارات مصوب سفر دولت سیزدهم به این استان برای سرعت بخشیدن به تكمیل طرح ساختمان مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثارگران گرگان اختصاص یافت.

اسرافیل وزیری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: پیمانكار مشغول نصب تاسیسات و رفع نواقص آن است و با جذب این اعتبار، تاسیسات مورد نیاز مجتمع توانبخشی ایثارگران خریداری و نصب می شود.

وی افزود: دولت در سفر استانی اسفندماه پارسال برای تكمیل ساختمان مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثارگران گلستان 25 میلیارد ریال اعتبار مصوب كرده بود.

پیشتر مهدی خسروی معاون توسعه و منابع انسانی اداره كل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان به ایرنا گفته بود: با اختصاص به موقع اعتبار، پیش بینی می شود كه این طرح در خرداد سال 1401 به بهره برداری برسد.

عملیات اجرایی ساخت ساختمان مركز توانبخشی جانبازان و معلولان گلستان واقع در بلوار شهید صیاد شیرازی گرگان از سال 1385 آغاز شده و پس از گذشت 11 سال ساختمان این مجتمع تكمیل شد.

این مجتمع در زمینی به مساحت هشت هزار مترمربع و در سه طبقه با امكاناتی مانند استخر، كلاس های آموزشی، مركز توانبخشی، سوئیت و سالن اجتماعات ساخته شده است.

استان گلستان بیش از 13 هزار جانباز، هزار و 178 آزاده و چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی دارد كه مجموع خانواده زیرپوشش آنان افزون بر 80 هزار نفر است.

برچسب ها
- استان گلستان
- بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران
- گرگان
- اعتبارات
- دولت سیزدهم
پروندهٔ خبری
- گلستان مقصد شانزدهمین سفر استانی رییس جمهور
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۲:۵۶ - ۰۷/۰۲/۱۴۰۱   بازدید: ۲۱۸