دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

مدیركل بیمه سلامت بوشهر: هزینه های درمانی سال گذشته زوج های نابارور این استان پرداخت می شود
 
بوشهر-ایرنا- مدیركل بیمه سلامت استان بوشهرگفت: هزینه های درمانی زوج های نابارور این استان كه از ابتدای 1400 تحت درمان قرار گرفته اند با ارائه مدارك پرداخت می شود.
مدیركل بیمه سلامت بوشهر: هزینه های درمانی سال گذشته زوج های نابارور این استان پرداخت می شود بوشهر-ایرنا- مدیركل بیمه سلامت استان بوشهرگفت: هزینه های درمانی زوج های نابارور این استان كه از ابتدای 1400 تحت درمان قرار گرفته اند با ارائه مدارك پرداخت می شود.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی اداره كل بیمه سلامت روز چهارشنبه به نقل از پرویز رمضانی، اعلام كرد: در راستای تاكید رهبر معظم انقلاب مبنی بر برنامه ریزی برای افزایش جمعیت، هزینه های زوج های نابارور تحت پوشش بیمه سلامت با ارائه سندهای پزشكی پرداخت می شود.

وی افزود: اعتبار این برنامه در اختیار سازمان بیمه سلامت قرار گرفته است و در صورتی كه سایر سازمان های بیمه گر پایه بیمه شدگان را تحت حمایت قرار دهند، با ارائه صورتحساب، هزینه به آنها پرداخت می شود.

رمضانی گفت: در زمان حاضر بیش از 490 هزار نفر، معادل نیمی از جمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند كه ازمجموع این جمعیت، 80 درصد به صورت رایگان بیمه شده اند و از طریق نظام ارجاع و پزشك خانواده خدمات را دریافت می كنند.

مدیركل بیمه سلامت استان بوشهر ادامه داد: اگر زوج های نابارور به مراكز درمانی طرف قرار داد مراجعه كنند، هزینه ها با تعرفه دولتی تا سقف90 درصد پرداخت می شود و اگر در مراكز خصوصی تحت درمان قرار گیرند، در صورت ارائه اسناد مورد تایید تا 90 درصد تعرفه بخش عمومی غیردولتی به آنها پرداخت می شود.

وی اضافه كرد: در راستای افزایش چتر حمایتی بیمه سلامت به تازگی تعهدات این سازمان در مورد خدمات توانبخشی و سقف قیمت دریافت این خدمات افزایش یافته است، هزینه های اورتز و پروتزهای تهیه شده توسط معلولان جسمی حركتی، مورد حمایت این سازمان بیمه گر قرار گرفته و سقف تعهدات فیزیوتراپی 2 اندام برای مددجویان بهزیستی نیز حذف شده است.

رمضانی اعلام كرد: از ابتدای سال جاری تا كنون بیش از 40 میلیارد تومان از مطالبات موسسه های تشخیصی درمانی استان بوشهر پرداخت شده است.

برچسب ها
- بوشهر
- بیمه سلامت
- ناباروری
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۱:۴۴ - ۰۷/۰۲/۱۴۰۱   بازدید: ۲۱۵