دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳

150 طرح اشتغالزایی در دلگان به بهره برداری رسید
 
زاهدان- ایرنا- فرماندار دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: 150 طرح اشتغالزایی و اجتماع محور به همت بنیاد بركت و در راستای فقرزدایی در این شهرستان به بهره برداری رسید.
150 طرح اشتغالزایی در دلگان به بهره برداری رسید زاهدان- ایرنا- فرماندار دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: 150 طرح اشتغالزایی و اجتماع محور به همت بنیاد بركت و در راستای فقرزدایی در این شهرستان به بهره برداری رسید.

مجتبی شجاعی روز یكشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در 2 سال اخیر 2 هزار و 249 فقره اشتغال با ارائه 102 میلیارد تومان تسهیلات توسط بنیاد بركت، كمیته امداد، بهزیستی، بسیج و صندوق توسعه ملی در دلگان ایجاد شده كه بنیاد بركت بیشترین سهم ارائه تسهیلات و اشتغالزایی را به خود اختصاص داده است.
وی افزود: بنیاد بركت با ارائه 60 میلیارد تومان تسهیلات و ایجاد بیش از 2 هزار و 500 فقره شغل به صورت مستقیم سهم بسیار موثری در ایجاد اشتغال و كاهش نرخ بیكاری در شهرستان دلگان ایفا كرده است.
فرماندار دلگان با بیان اینكه هم اینك نرخ بیكاری در این شهرستان 10/8 است گفت: بنیاد بركت از آغاز اجرای فعالیت در منطقه یكهزار و 300 شغل ایجاده كرد كه در این راستا برای یكهزار و 300 نفر به طور مستقیم و برای 2 هزار و 700 نفر به طور غیر مستقیم ایجاد اشتغال شده است.

به گزارش ایرنا بنیاد بركت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) 9 هزار و 371 طرح در حوزه های توانمندسازی اقتصادی، امور زیربنایی، فرهنگی، سلامت و سایر خدمات را با حجم سرمایه گذاری 9 هزار و 569 میلیارد ریال به بهره برداری رسانده یا در دست اقدام دارد.

این نهاد تاكنون در مجموع هفت هزار و 287 طرح شامل توانمندسازی اقتصادی، امور زیربنایی، فرهنگی، سلامت و سایر خدمات را با حجم سرمایه گذاری هفت هزار و 700 میلیارد ریال در مناطق محروم و روستایی سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسانده یا در دست اقدام دارد.

برچسب ها
- دلگان
- سیستان و بلوچستان
- تسهیلات ارزان قیمت
- اختصاصی ایرنا
- اشتغال زایی
- بنیاد بركت
- كارآمدی دولت
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۱:۰۱ - ۲۱/۱۰/۱۳۹۹   بازدید: ۱۲۵