دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

برپایی نمایشگاه آثار هنری معلولان در كردستان
 
مدیركل بهزیستی استان كردستان گفت: نمایشگاهی از آثار هنرمندان و تولیدكنندگان معلول ساكن در حاشیه شهرها و روستاهای استان در قالب 20 غرفه در خانه كُرد سنندج دایر شدە است.
برپایی نمایشگاه آثار هنری معلولان در كردستان رسولی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به آمار 37 هزار نفری معلولین تحت پوشش سازمان بهزیستی استان، اظهار كرد: 19 هزار معلول استان در حاشیه شهرها و روستاها زندگی می كنند و این طرح برای پویایی و حمایت از طرح توانبخشی اجرا می شود.

رسولی افزود: در این راستا نمایشگاه صنایع دستی این معلولین كه در ده شهرستان استان فعال هستند، افتتاح و تا چهارشنبه هفته جاری برای بازدید علاقه مندان دایر می باشد.

مشاور استاندار كردستان در امور معلولین نیز در بازدید از این نمایشگاه گفت: برگزاری هرچه بیشتر نمایشگاه های آثار معلولین می تواند هم سبب اشتغال بیشتر شود و هم پویایی این قشر را رقم می زند.

ابراهیمی افزود: با توجه به خرید هدایا توسط ادارات و شركت ها و سازمان های مختلف، اگر در این راستا تولیدات و صنایع دستی معلولین خریداری شود حمایت شایانی از معلولین استان خواهد شد.

در این نمایشگاه اقلام خوراكی اعم از عسل طبیعی، میوه های خشك و تنقلات تا تولیدات دست ساخت مانند گلیم، عروسك، نازك كاری و دست ساخت های خانگی در معرض دید عموم قرار دارد.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۰۸:۲۸ - ۱۹/۰۲/۱۴۰۱   بازدید: ۱۵۳