دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

نمایشگاه دستاوردهای معلولان روستایی كردستان گشایش یافت
 
سنندج- ایرنا- نمایشگاه صنایع دستی دستاوردهای معلولان تحت پوشش CBR (توانبخشی مبتنی بر جامعه) روز یكشنبه با حضور جمعی از مسوولان استان كردستان در خانه كُرد سنندج افتتاح شد.
نمایشگاه دستاوردهای معلولان روستایی كردستان گشایش یافت سنندج- ایرنا- نمایشگاه صنایع دستی دستاوردهای معلولان تحت پوشش CBR (توانبخشی مبتنی بر جامعه) روز یكشنبه با حضور جمعی از مسوولان استان كردستان در خانه كُرد سنندج افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، سرپرست بهزیستی كردستان در حاشیه این نمایشگاه اظهار داشت: هدف از برپایی این نمایشگاه، نشان دادن ظرفیت ها و استعدادهای افراد دارای معلولیتی است كه ساكن مناطق روستایی، حاشیه نشین و محروم بوده و نسبت به سایرین از خدمات رفاهی و آموزشی كمتری بهره مند هستند.

حسین رسولی افزود: ارائه و توسعه خدمات با هدف برابرسازی فرصت ها و عدالت محوری از برنامه های سازمان بهزیستی است تا این افراد بتوانند با همراهی همه نهادهای دولتی و مردمی در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی بدرخشند.

مدیرعامل انجمن CBR كردستان نیز اظهار داشت: در این نمایشگاه دستاوردهای صنایع دستی معلولان روستایی تحت پوشش CBR (توانبخشی مبتنی بر جامعه) در قالب 22 غرفه به نمایش گذاشته شده است.

صادق حسین زاده با بیان اینكه معلولان تحت پوشش CBR در زمینه مشاغل خانگی، اشتغال خرد و صندوق های مالی خرد فعالیت دارند، افزود: در این نمایشگاه دستاوردهای معلولان 10 شهرستان استان به نمایش گذاشته شده و 25 نفر از این افراد مسوولیت غرفه ها را بر عهده دارند.

وی یادآور شد: برپایی این نمایشگاه، به منصه به ظهور رساندن توانمندی افراد دارای معلولیت به ویژه در مناطق محروم در حوزه های اشتغال، معیشت و كارآفرینی است.

مدیرعامل انجمن CBR كردستان اظهار داشت: در راستای پیشبرد این امر همراهی و همكاری دستگاه های مرتبط نیاز است تا دستاوردهای معلولان در سطوح مختلف جامعه مطرح شده و بتوانند در كل جامعه حضور فعال داشته باشند.

نمایشگاه دستاوردهای معلولان تا 22 اردیبهشت در 2 نوبت صبح و عصر در محل عمارت آصف (خانه كُرد) سنندج واقع در خیابان امام خمینی (ره) پذیرای بازدید علاقه مندان است.

برچسب ها
- سازمان بهزیستی
- كردستان
- سنندج
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۳:۴۳ - ۱۸/۰۲/۱۴۰۱   بازدید: ۱۷۱