دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

نشست صمیمی رئیس دانشگاه با نیروهای خدماتی به مناسبت روز " كارگر "
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

نشست صمیمی رئیس دانشگاه با نیروهای خدماتی به مناسبت روز " كارگر "

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی امروز (شنبه) به مناسبت روز " كارگر"، در نشستی صمیمی با نیروهای خدماتی و همكاران اداره پشتیبانی و امور رفاهی دانشگاه، از خدمات آنان تشكر و قدردانی كرد.

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه، دكتر حمیدرضا خانكه در جمع نیروهای خدماتی دانشگاه، با تبریك عید گذشته فطر به همكاران واحد خدمات و دعای خیر و سلامتی برای آنان، گفت: مدتهاست كه می خواستم با شما همكاران زحمتكش دانشگاه جلسه بگذارم، تك به تك شما را می شناسم و بسیاری از اتفاقاتی كه در دانشگاه می افتد، مرهون زحمات شماست.

وی افزود: شاید فكر كنید كه ما شما را نمی بینیم، اما اینطور نیست، ما شما را می بینیم و قدر زحمات شما را می دانیم، مجموعه معاونت توسعه و بویژه واحد زیرمجموعه اداره امورعمومی، از مجموعه های تاثیرگذار دانشگاه است، چرا كه وقتی كسی از بیرون به دانشگاه ما مراجعه می كند، می بیند كه آیا دانشگاه نظافت شده است، باغچه ها تمیز هستند و آیا زباله ها بخوبی جمع آوری می شوند یا نه ؟ آیا سرویس های بهداشتی نظافت شده است، و یا همكار خدمتگزار ما رفتار و ادبیات مناسب دارند یا خیر؟، بلكه ظاهر، تاثیرگذار است.

دكتر خانكه تصریح كرد: تمام این ها مرهون زحمات شماست، همكاران خدمتگزار ما در گروه ها زحمت می كشند، ضمن آنكه اطلاع دارم، تعداد نیرو در این بخش كم است و در مقابل، فضای آموزشی ما زیاد است، گروه های آموزشی متعدد و علاوه بر امور جاری دانشگاه، شما خدماتی را به همكاران در گروه ها و واحدهای مختلف ارائه می دهید.

وی اظهار داشت: خواستم به مناسبت روز كارگر، خدمت برسم و از زحمات شما عزیزان تشكر و قدردانی كنم، دانشگاه مانند خانه همه ماست و همه مانند یك خانواده در كنار هم زندگی می كنیم و باید به همدیگر احترام بگذاریم. محیط دانشگاه محیطی متفاوت و جای تبادل علم و دانش است، مخاطبان ما، دانشجو و یا استاد هستند كه از طبقه فرهیخته جامعه می باشند، بنابراین ما باید رفتارمان، كردارمان و كلاممان شایسته محیط دانشگاه باشد و شما با رفتار و كلام مناسب در محیط دانشگاه، می توانید به استاد و دانشجو آرامش بدهید تا همه بهتر به وظایف خود عمل كنند.

وی خطاب به همكاران واحد خدمات تاكید كرد: به تك تك شما عزیزان افتخار می كنم و هر موقع درخواستی داشتید از طریق آقایان انصاری و عزیزی، در خدمتتان هستیم، ان شاالله كه با دعای شما تا زمانی كه این امانت به بنده سپرده شده، بتوانیم امور را به جلو برده و به اهداف دانشگاه برسیم.

رئیس دانشگاه افزود: در پی امكانات رفاهی برای همكاران نیز هستیم، تا این لحظه خدا را شكر در پرداخت حقوق و مزایای همكاران وقفه ای ایجاد نشده و ان شاالله امسال معاون توسعه دانشگاه با همكاری مدیران این مجموعه، شرایطی را فراهم كنند كه شما بتوانید به مشهد مقدس سفر كنید و اوقات فراغتی را به همراه خانواده داشته باشید.

امیر انصاری مدیر امور پشتیبانی و رفاهی نیز طی سخنانی، ضمن تشكر از ریاست دانشگاه و مدیران همراه ایشان كه در این نشست شركت كردند، خطاب به همكاران خود در واحد خدمات گفت: با بازگشایی دانشگاه، كار واحد امور عمومی زیاد شده است بویژه با حضور دانشجویان، باید همكاران واحد خدمات بیشتر دقت داشته و متوجه باشند كه انجام امور شخصی كاركنان و اساتید در اولویت وظایف نیروهای خدماتی نیست، بلكه اولویت ما پاكیزگی محیط و نامه رسانی داخلی واحدهای مختلف دانشگاه است.

وی ضمن تشكر از همكاران خود در واحد خدمات، تاكید كرد كه ان شاالله از این به بعد با سركشی بیشتر به قسمت های مختلف دانشگاه، نظارت بر عملكرد همكاران بیشتر خواهد بود.

سپس، احمد قنبری مسئول واحد خدمات در سخنان كوتاهی گفت: همانطور كه بارها به همكاران تذكر داده شده است كه محیط دانشگاه مانند خانه ماست و باید در انجام امور محوله دقت داشته باشند، باید بدانند كه امور خدمات مانند ورزش است كه هرچه تمرین داشته باشند، بهتر انجام خواهد شد.

وی همچنین به كمبود نیرو در این واحد اشاره كرد و از رئیس دانشگاه، درخواست تامین نیرو كرد.

دكتر خانكه رئیس دانشگاه نیز مجددا با تشكر از زحمات همه نیروهای واحد خدمات تاكید كرد كه من تك تك همكاران را می شناسم و همه از زحمتكش ترین افراد هستند، و همانطور كه آقای انصاری گفتند، اولویت كار شما، رسیدگی به نظافت و امورعمومی واحدهاست و كارهای شخصی افراد در اولویت كاری شما نیست و من انتظار دارم در بازدید از واحدها، محیط كاری همكاران را تمیز و پاكیزه ببینم، و مطمئنا حمایت از همكاران و تامین نیازهای واحد خدمات نیز مورد توجه خواهد بود.

گفتنی است كه این نشست با صرف ناهار دسته جمعی ریاست دانشگاه با نیروهای خدماتی در سالن غذاخوری دانشگاه به پایان رسید.

انتهای پیام/





تهیه و تنظیم خبر: نعیمی پور
   تاریخ: ۱۰:۱۱ - ۱۸/۰۲/۱۴۰۱   بازدید: ۱۶۶