دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

عملیات احداث مجتمع امدادی، آموزشی هلال احمر شازند آغاز شد
 
به گزارش خبرگزاری فارس از شازند، آئین آغاز عملیات اجرایی احداث  مجتمع امدادی، آموزشی و فرهنگی جمعیت هلال احمر شهرستان شازند صبح امروز با حضور سرپرست جمعیت هلال احمر استان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت استان، فرماندار و امام جمعه شازند و  جمعی از مدیران استانی و شهرستانی جمعیت هلال احمر  برگزار شد.

عبدالكریم شعبان زاده سرپرست جمعیت هلال احمر استان مركزی در  این مراسم گفت: این پروژه در فاز اول شامل دیوار كشی و در فازهای بعدی شامل انبار امدادی، مجتمع آموزشی، فرهنگی و تفریحی احداث می شود.  

وی با اشاره به اینكه این طرح در زمینی به مساحت 4 هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال  اجرا خواهد شد، افزود: با توجه به موقعیت استراتژیك شهرستان شازند كه بزرگترین صنایع استان در آن قرار دارد لزوم ساخت انبار امدادی در این شهرستان از اهمیت خاصی برخوردار است كه امیدواریم با پیگیری های این جمعیت و مسئولین شهرستان عملیات اجرایی این پروژه تسریع گردد و تا پایان سال ساخته و به بهره برداری برسد.

 شعبان زاده تصریح كرد: انبار امدادی برای ذخیره سازی اقلام امدادی 22قلم كالای امدادی شامل چادر، پتو، موكت، نایلون، ست ظروف، ست مواد شوینده و بهداشتی، فانوس، چراغ خوراك پزی و ..... برای استفاده در مواقع بحرانی مانند سیل و زلزله ساخته و تجهیز  می شود.

وی همچنین از بهره مندی 500 نفر از خدمات معاونت بهداشت و درمان اضطراری استان مركزی در مناطق كم برخوردار شهرستان تفرش خبر داد و گفت:  به مناسبت هفته هلال احمر  و  یكصدمین سالگرد تاسیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و به پاس یك قرن خدمت بی منت،  مانور بهداشت درمان و توانبخشی اضطراری پایه با ارائه خدمات دارویی و درمانی و مشاوره ای وحمایت های روانی و خدمات اجتماعی، در منطقه كم برخوردار روستای قزلجه از توابع   شهرستان تفرش برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مانور، همزمان با سراسر كشور تیم های درمان اضطراری معاونت بهداشت درمان و توانبخشی هلال احمر استان با بهره گیری از 15 نفر از پزشك عمومی، پرستاران ،ماما ،روانشناس،كارشناس تغذیه، كارشناس گفتار درمانی،كارشناس كار درمانی،كارشناس بهداشت محیط ، تكنسین دارویی و ... اقدام كرد و در مدت 2 روز  به 500 نفر از اهالی ارائه خدمت كردند.

انتهای پیام/
منبع خبر:
خبرگزاری فارس
   تاریخ: ۰۹:۱۷ - ۲۵/۰۲/۱۴۰۱   بازدید: ۲۲۹