دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

نمایشگاه توانمندی جمعیت هلال احمر در اردبیل برگزار شد
 
اردبیل- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: نمایشگاه توانمندی های هلال احمر استان اردبیل همزمان با صدمین سال تاسیس جمعیت هلال احمر در خیابان امام خمینی(ره) اردبیل برگزار شد.
نمایشگاه توانمندی جمعیت هلال احمر در اردبیل برگزار شد اردبیل- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: نمایشگاه توانمندی های هلال احمر استان اردبیل همزمان با صدمین سال تاسیس جمعیت هلال احمر در خیابان امام خمینی(ره) اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عزت الله ضربی عصر شنبه در بازدید از نمایشگاه توانمندی هلال احمر اردبیل اظهار كرد: این نمایشگاه به مناسبت هفته هلال احمر و صدمین سال تأسیس جمعیت هلال احمر در خیابان امام خمینی (ره) اردبیل و جنب دبیرستان مدرس با مشاركت معاونت های این جمعیت در تمام حوزه ها برگزار شده است.

وی با بیان اینكه جمعیت هلال احمر مجموعه ای است كه در اكثر بحران ها حضور فعال دارند، گفت: برپایی این نمایشگاه فرصت مناسبی است كه اطلاعات لازم در اختیار اقشار مختلف جامعه به ویژه كودكان و دانش آموزان قرار داده شود تا این افراد بدانند در زمان های بحرانی چگونه رفتار كنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیان كرد: در این غرفه خدمات مختلفی مانند آموزش چهره به چهره، عضوگیری از عموم مردم، نمایش تجهیزات پزشكی، تجهیزات توانبخشی، تجهیزات امدادی و تخصصی امداد و نجات، معرفی خیرین داوطلب استان، تیم سحر، نمایشگاه عكس عملكردهای جمعیت هلال احمر و تصاویر و وصیت نامه شهدای امدادگر در آن به نمایش گذاشته شده است.

ضربی با بیان اینكه هلال احمر به عنوان مجموعه مردم نهاد توانسته صدمین سال و یك قرن از تأسیس و راه اندازی این مجموعه را جشن بگیرد كه این افتخاری بزرگ برای ماست كه طی این مدت در كنار مردم و برای مردم خدمت كرده ایم، ادامه داد: مردم می توانند برای اطلاع از خدمات و عملكرد این جمعیت از نمایشگاه بازدید كنند.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۱۸:۱۵ - ۲۴/۰۲/۱۴۰۱   بازدید: ۱۵۵