دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

وب دا - ارائه بیش از دو هزار و 400 خدمت بهداشتی و درمانی رایگان به بخش ارم دشتستان
 
رئیس شبكه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: در طرح كاروان خدمت فرمانداری به بخش ارم ، بیش از دو هزار و400 خدمت بهداشتی و درمانی رایگان ارائه شد.
ارائه بیش از دو هزار و 400 خدمت بهداشتی و درمانی رایگان به بخش ارم دشتستان
رئیس شبكه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: در طرح كاروان خدمت فرمانداری به بخش ارم ، بیش از دو هزار و400 خدمت بهداشتی و درمانی رایگان ارائه شد.

ارائه خدمات بهداشتی

ماریا خویشدوست در گفت وگو با روابط عمومی شبكه بهداشت و درمان دشتستان افزود: هدف از اجرای طرح كاروان خدمت فرمانداری، ارائه خدمات تخصصی و عمومی در حوزه درمانی، دندانپزشكی و بهداشتی رایگان به مردم شهرها و روستاهای كم برخوردار بخش ارم بوده است.
وی تصریح كرد: كادر بهداشت و درمان شهرستان دشتستان به مدت سه روز در شهرها و روستاهای بخش ارم ( شهر تنگ ارم و دهرود سفلی ) مستقر و تمامی خدمات بهداشتی و درمانی با همكاری گروه جهادگران فاطمی، شبكه بهداشت و درمان دشتستان و با هماهنگی قبلی و به صورت رایگان به مردم این مناطق ارائه شده است.
خویشدوست بیان داشت: نیروهای اورژانس 115، بازرسان بهداشت محیط، پزشك متخصص اطفال، داخلی، زنان و زایمان، پزشك عمومی، مشاوره فیزیوتراپی، مشاوره روانشناسی و تغذیه، كلینیك سیار دندانپزشكی همراه با 4 دندان پزشك در روز29 و 30 اردیبهشت ماه در مراكز فوق مستقر و به صورت رایگان خدمات ارائه كرده اند.
رئیس شبكه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان خاطرنشان كرد: ارائه خدمت بهداشتی و درمانی رایگان یكی از اولویت های اصلی وزارت بهداشت بوده و در راستای تحقق عدالت در سلامت به صورت مستمر در مناطق كم برخوردار انجام می گیرد.
وی اظهار كرد: این طرح مورد تأكید رئیس دانشگاه بوده و در این راستا از فرمانداری، بخشداری و شهرداری، بسیج جامعه پزشكی ، اورژانس 115 ، كاركنان مجموعه شبكه بهداشت و درمان شهرستان و سایر متصدیان این طرح تقدیر می شود.
انتهای پیام/ س.غ 3030٫

آخرین اخبار حوزه سلامت را از ما بخواهید
منبع خبر:
وب دا
   تاریخ: ۰۸:۵۸ - ۰۲/۰۳/۱۴۰۱   بازدید: ۱۳۶